Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Οι Μάσκες όμως έπεσαν.Τους έχουμε αντιληφθεί όλοι.


Χιλιάδες ευρώ πλήρωνε το ταμείο τεχνικών της ΔΕΗ για τσιγάρα, ποτά και κομμωτήρια
(27.01.2013 12:42)
Στα χέρια του εισαγγελέα βρίσκεται ο διαχειριστικός έλεγχος της εξελεγκτικής επιτροπής για το ταμείο της Ένωσης Τεχικών της ΔΕΗ καθώς αποδίδει σοβαρές κατηγορίες για οικονομικές και διαχειριστικές ατασθαλίες στα τρία μέλη του κατά την κρίσιμη περίοδο.
Στην έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή της Κυριακής, αναφέρεται ότι «οι εισροές μελών δεν κατέληγαν στον τραπεζικό λογαριασμό της ETE ΔEH, αλλά -σε αντίθεση με τις διατάξεις του καταστατικού- το ποσό της επιταγής εξαργυρώνονταν και παρέμενε αυτούσιο στα χέρια του ταμία.
Στο ταμείο της ETE/ΔEH καταγράφεται δαπάνη περιοδειών, για το έτος 2010, ύψους 215.640 ευρώ και 197.943 ευρώ για το 2011. Οπως σημειώνει η επιτροπή ελέγχου, η συντριπτική πλειοψηφία τους πιστώνεται στα τρία μέλη του προεδρείου. Οι δαπάνες παρουσιάζουν εκτεταμένο έλλειμμα παραστατικών και λοιπών στοιχείων, σε σημείο που να ελέγχονται ως πλασματικές.
Eνας άλλος μεγάλος -ως προς το μέγεθος και το περιεχόμενο τομέας εξόδων είναι οι μικρο αποδείξεις που κάθε μήνα προσκόμιζαν, άγνωστο ποια, μέλη του Δ.Σ., αλλά και τρίτα πρόσωπα, του σωματείου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αποδείξεις που κατ' επανάληψη βρέθηκαν από σουπερμάρκετ, κρεοπωλεία, είδη ένδυσης, οινοπνευματώδη ποτά, τσιγάρα, βενζίνες κ.ά. Tο ύψος αυτών των αποδείξεων για το 2010 φτάνει στο ποσό των 45.552 ευρώ και για το 2011 στο ποσό των 60.464 ευρώ. Eίναι ενδεικτικό ότι ποσό 800 ευρώ, κατά μέσο όρο μηνιαίως, εμφανίζεται σε αποδείξεις για καθαριστικά της ETE/ΔEH.
Σημειώνεται ότι μικρο αποδείξεις προσκόμιζαν κατά κύριο λόγο τα μέλη του προεδρείου, χωρίς μάλιστα να επισυνάπτουν τα ονομαστικά τους στοιχεία ώστε να ελέγχεται η ονομαστική προέλευση των δαπανών. «Tο εύρος και το μέγεθος των δαπανών από μικροαποδείξεις συνιστούν υπερβολική σπατάλη, αναιτιολόγητη εκροή εξόδων και ηθελημένη κακοδιαχείριση» αναφέρει χαρακτηριστικά η Eκθεση.
Eπίσης, διατυπώνει πολλά ερωτήματα, για τη εν λευκώ ανάθεση εκδηλώσεων σε συγκεκριμένο ταξιδιωτικό γραφείο χωρίς να υπάρχουν προβλεπόμενες οικονομικές προσφορές.
 http://www.iefimerida.gr/node/87878#ixzz2JB7yBmMV

===================================
Σύγκρουση ΠΑΣΚΕ ΕΤΕ/ΔΕΗ με Παναγόπουλο : "Οι μάσκες έπεσαν"
ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ

ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ/ΔΕΗ.
Αθήνα : 21/11/2012

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ  ΠΑΣΟΚ  -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ-ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ,   ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ.

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ(ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ) ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΣΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕΘΟΔΕΥΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΣΑΝ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ.


Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι

Μετά από ώριμη σκέψη και βλέποντας τον τρόπο με τον οποίον συγκεκριμένα ΜΜΕ χρησιμοποίησαν τη γεμάτη ανακρίβειες και ψέματα ανακοίνωση των διασπαστών της ΠΑΣΚΕ ( Είναι τυχαίο που  στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων ο τηλεοπτικός σταθμός STAR, που συνήθως «αδιαφορεί» για τα συνδικαλιστικά θέματα επιλέγοντας πιο ανάλαφρα, έκανε αναφορά σ’ αυτήν;;), αναγκαζόμαστε σήμερα να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να αποκαλύψουμε το ρόλο συγκεκριμένων προσώπων του διασπαστικού ψηφοδελτίου και το τι υπηρετούν.

Για μια φορά ακόμα διευκρινίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν βάζουμε στην ίδια ζυγαριά όλους τους συντρόφους που ήταν υποψήφιοι στο άλλο ψηφοδέλτιο (κάποιοι βρέθηκαν εκεί ίσως και από δικούς μας λαθεμένους χειρισμούς). Δεν τους βάζουμε στην ίδια ζυγαριά γιατί κάποιων οι ιδέες τους και η πρακτική τους δεν «δένει» με τους πρωτεργάτες της διάσπασης και όσους βρίσκονται πίσω από την διάσπαση.
Διαβάζοντας λοιπόν την ανακοίνωση που εξέδωσαν πρόσφατα, το πρώτο σημείο στο οποίο θέλουμε να σταθούμε και να σχολιάσουμε είναι το παραλήρημα περί αποκλεισμού τους, «κατάργηση της αναλογικότητας, αυταρχισμού, σταλινικών τακτικών και επιλογής Φωτόπουλου». Παραλήρημα, που προφανώς είναι αποτέλεσμα της αποστομωτικής απάντησης που πήραν στις εκλογές. Και αυτό το λέμε χωρίς καμιά διάθεση αλαζονείας, μόνο και μόνο γιατί συγκεκριμένα στελέχη του διασπαστικού ψηφοδελτίου -προφανώς πιστεύοντας ότι ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, το σημερινό ΠΑΣΟΚ και ορισμένα φιλικά  ΜΕDIA  ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ- έλεγαν, λες και πρόκειται για τον ταξικό εχθρό, ότι θα μας «διαλύσουν»!!!)
Σύντροφοι,  επιτέλους διατηρείστε την ψυχραιμία σας και σοβαρευτείτε.
Για ποιες Σταλινικές μεθόδους αυταρχισμού και αποκλεισμού μιλάτε;
Για ποιο αποκλεισμό από το πενταμελές προεδρείο κάνετε λόγο ενώ δεν υπάρχει πενταμελές!!
Δεν ακούσατε (που ήσασταν εσείς ;) ότι με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παρατάξεων καταργήσαμε ένα σχήμα που πλέον δεν είχε να δώσει τίποτα;
Δεν μάθατε ότι στη θέση του πενταμελούς ( εκεί ήσασταν και το ακούσατε αλλά το κρύβετε) θα υπάρχει διαπαραταξιακή και διαψηφοδελτιακή συντονιστική επιτροπή, από την οποία κανείς δεν σας απέκλεισε;
Για ποια «επιλογή Φωτόπουλου» μιλάτε όταν η συγκρότηση έγινε με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παρατάξεων και όλων των ψηφοδελτίων;
Δεν γνωρίζετε ότι ακόμη και η ΔΑΚΕ που αποχώρησε για άλλους λόγους, -,διαφορετικούς από εσάς, - ότι δεν διαφωνεί με τη μεθοδολογία της συγκρότησης που ακολουθήθηκε;
Ειλικρινά, με ποιο θράσος μιλάτε για αποκλεισμό σας ενώ κανείς δεν σας απαγόρευσε να συμμετάσχετε στην Εκτελεστική Επιτροπή;
Μπορεί όλες οι άλλες παρατάξεις και οι συνδυασμοί, που ομόφωνα συμφωνήσαμε στη μεθοδολογία και ομόφωνα προχωρήσαμε στη συγκρότηση, να μην αντιλαμβάνονται εάν συμμετέχουν σε αυθαιρεσία ή αποκλεισμό;
Συνάδελφοι,
τα ερωτήματα που  θέτουμε δεν είναι για να τα απαντήσουν όσοι διέσπασαν την παράταξη... Είναι ρητορικά. Δεν περιμένουμε καμία απάντηση γιατί ξέρουμε πολύ καλά για ποιο λόγο σχηματίστηκε το διασπαστικό ψηφοδέλτιο και ποια είναι η αποστολή του.
Ο ρόλος τους είναι η υπονόμευση και  το κτύπημα της ΓΕΝΟΠ και η απάντηση στο γιατί είναι: ΕΠΕΙΔΗ η ΓΕΝΟΠ των τελευταίων ετών ,
Με τις προσφυγές στην Ε.Ε. ( παράνομη κρατική ενίσχυση της εταιρείας ΑτΕ –παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού),
Με τις μηνύσεις ( Αλιβέρι-Ο.Τ.Σ.),
Με τις προσφυγές στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (ENERGA-HELLAS POWER- ΧΡΕΗ ΙΔΙΩΤΩΝ),
Με τις συνεντεύξεις τύπου για τις κομπίνες  των ιδιωτών,
Με τις αγωγές κατά του Ελληνικού Δημόσιου και κατά της ΔΕΗ για το μπλοκάρισμα της ιδιωτικοποίησης και της πώλησης των Λιγνιτικών μονάδων
Με τα εξώδικα κατά της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και της Ρ.Α.Ε. για την εμπόδιση της ιδιωτικοποίησης και της πώλησης λιγνιτικών μονάδων,
Με το να αποκαλεί το μνημόνιο «φέρετρο», να πηγαίνει στο Σ.τ.Ε. και το Συμβούλιο της Ευρώπης (και το Δ.Γ.Ε.) για να το βγάλει αντισυνταγματικό και παράνομο
Με το να κάνει καταλήψεις, να δίνει συνεντεύξεις για το άδικο χαράτσι και να ξεσκεπάζει τα ψέματα , τα «δώρα» και την διγλωσσία των πολιτικών τους φίλων αλλά και διάφορων μεγαλοσχημόνων,
Με το να επισημαίνει ότι η στρατηγική της ηγεσίας της ΓΣΕΕ είναι εντελώς λαθεμένη και ότι η μπουλντόζα της ΤΡΟΙΚΑΣ δεν σταματά με παρακάλια και γαρύφαλλα,

Έχει καταστεί  επικίνδυνη για πολλούς.

Αυτός είναι ο λόγος που επιτίθενται  στην ΓΕΝΟΠ.
Και βεβαίως επειδή πρέπει να κρατήσουν τα προσχήματα και να κρυφτούν ,όπως γίνεται πάντα, έπρεπε να βρουν διάφορα άλλοθι και δικαιολογίες για να κάνουν την βρώμικη δουλειά ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗΣ.
Οι Μάσκες όμως έπεσαν.Τους έχουμε αντιληφθεί όλοι.
Πρώτα απ΄ όλα τους εκθέτουν τα συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης που νύχτα-μέρα τους στηρίζουν.
Αυτό, για όποιον ήταν προσεκτικός παρατηρητής, φαινόταν δυο χρόνια τώρα.
Σήμερα όμως το βλέπουν όλοι.
Μια ματιά στην αντιμετώπιση και στην προβολή τους από τα κανάλια και τις εφημερίδες που έχουν πάρει εργολαβία το κτύπημα του εργατικού κινήματος, αρκεί.

Συναδελφισσες και Συνάδελφοι
Πιο μπροστά κάναμε λόγο για δικαιολογίες και άλλοθι .
Ναι, έτσι γίνεται. Οι απανταχού διασπαστές πάντα έτσι ενεργούν .
Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορούν να ομολογήσουν το ρόλο τους.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι «για γέλια και κλάματα» δικαιολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για τη διάσπαση της παράταξης και μάλιστα την ώρα που θα έπρεπε να είμαστε ενωμένοι για ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, όσο ποτέ,  ήταν ότι:
Είμαστε αναρχοσυνδικαλιστές!!
Δεν ασχολούμαστε με τα προβλήματα των εργαζομένων αλλά με την κοινωνία!!
Δεν συνεδρίαζε η παράταξη και είχαμε ενός ανδρός αρχή και μια σειρά αλλά αστεία…
Όμως ακόμα και εάν υποθέσουμε ότι ήταν έτσι , ειλικρινά είναι αυτός λόγος για να διασπάσει κανείς την παράταξη, Ιδιαίτερα τώρα σ’ αυτήν την συγκυρία που έπρεπε να είμαστε ενωμένοι σαν γροθιά;
Τώρα που αποκαλύψαμε ότι ο ΣΚΑΙ δεν πλήρωνε χαράτσι; Η μήπως και αυτό ήταν ένας ακόμα λόγος για να διασπαστεί η παράταξη και να υπονομευτεί η ΓΕΝΟΠ;
Τώρα που αποκαλύψαμε το «Δώρο» του Βενιζέλου στους έχοντες και κατέχοντες;    Η μήπως είναι και αυτό μια από τις αιτίες της υπονόμευσης και της διάσπασης;
Τώρα  που ετοιμάζουμε, όπως έχουμε ανακοινώσει, προσφυγή για την «κομπίνα» με το μηχανισμό ανάκτησης του μεταβλητού κόστους μέσω της οποίας οι κρατικοδίαιτοι ψευτοεπενδυτές κλέβουν εκατοντάδες εκατομμύρια € ετησίως από τη ΔΕΗ;Η μήπως είναι και αυτό μια από τις αιτίες της υπονόμευσης και της διάσπασης;
Τώρα που βάζουμε ανοιχτά το θέμα της λαθεμένης στρατηγικής της ΓΣΕΕ; Η μήπως είναι και αυτό μια από τις αίτιες της υπονόμευσης και της διάσπασης;
Ακόμα, μπορούν να μας πουν -εάν ήταν έτσι (ότι δηλαδή δεν συνεδριάζαμε)- γιατί δεν έβαλαν ποτέ θέμα;
Υπάρχει κάποιο κείμενό τους που να επισημαίνει κάτι τέτοιο;
Ήρθαν ποτέ στην παράταξη να ζητήσουν να μπει τέτοιο θέμα;
Ποτέ.
Όσο για την κατηγορία του αναρχοσυνδικαλισμού, τι ακριβώς εννοούν και ποιες είναι οι νέες μορφές δράσεις που αναφέρουν και προτείνουν;
Οι λαμπαδηδρομίες και οι πορείες με τα φαναράκια;
Πάντως επειδή και εδώ το ερώτημα για το τι εννοούν όταν μας κατηγορούν για αναρχοσυνδικαλισμό είναι ρητορικό απαντούμε ότι εμείς ξέρουμε τι εννοούν.
Εννοούν τις καταλήψεις για το χαράτσι. Γιατί ενόχλησαν ιδιαίτερα τους πολιτικούς τους προϊσταμένους …

Συναδελφισσες και Συνάδελφοι,
Σ’ όλα όσα προσχηματικά επικαλούνται υπάρχουν απαντήσεις και είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές.
Οι περισσότεροι σύντροφοι όχι μόνο δεν υιοθετούν τις απόψεις τους άλλα «διαμαρτύρονταν» για τις συνεχόμενες και πολύωρες συνεδριάσεις.
Συνεδριάσεις στις όποιες όταν δεν πέρναγε η άποψη τους (όπως το να μην πάμε στην όσο Πειραιώς να κάνουμε κατάληψη) κάποιοι από αυτούς έλεγαν «εγώ διαφωνώ και δεν ακολουθώ».
Απ ότι αποδείχτηκε κάποιοι θεωρούν ότι έγινε συνεδρίαση όταν το σώμα που συζητά υιοθετεί την δική τους άποψη.
Εάν αυτό που θα αποφασισθεί είναι διαφορετικό από αυτό που θέλουν  τότε  για αυτούς είτε δεν έγινε συνεδρίαση, είτε δεν το στηρίζουν.
Επειδή οι μάσκες έπεσαν και τους πήραμε είδηση πρέπει να πούμε ότι με κάποιους απ’ όσους ηγούνται του ψηφοδελτίου (όχι όλους) έχουμε σοβαρότατες πολιτικές διαφορές αλλά και αντιλήψεις για το πώς πρέπει να στέκεται ο συνδικαλιστής απέναντι στην εξουσία και το κόμμα του.
Και αυτό είναι το υπόβαθρο της διάσπασης.
Στην ΠΑΣΚΕ κάποιοι από αυτούς που διέσπασαν την παράταξη αλλά δεν τόλμησαν μέχρι τώρα να το πουν ανοιχτά (γι αυτό και γράφουν στην ανακοίνωση τους ότι «δεν πάρθηκε κάποια απόφαση που να αφορά το μέλλον μας», ότι πρέπει να απαλλαγούμε από «ιδεοληψίες που δημιουργούν ταμπού και φόβο» και ότι«δεν πήρε αποφάσεις το συνέδριο της ΓΕΝΟΠ για το μέλλον του Ομίλου ΔΕΗ») είχαν και εξακολουθούν να έχουν τις εξής απόψεις (που σκόρπια τις έχουν βάλει σε διάφορες συνεδριάσεις) και που κατά περίεργη   σύμπτωση διευκολύνουν και την κυβέρνηση!!
Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων λένε:
Δεν χάθηκε και ο κόσμος εάν φύγει το 51% από το Ελληνικό Δημόσιο»
«δεν μπορεί το 51% να είναι ταμπού»,
«Είναι προτιμότερο να μας πάρει ένας ξένος π.χ. η RWE…»
ή
«Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ δεν μπορεί να συνεχίσει να αντιμετωπίζει την ηλεκτρική ενέργεια ως αγαθό»…
κατά αυτούς η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα κοινό προϊόν και με βάση αυτή τους την αντίληψη προτείνουν στην Ομοσπονδία να αλλάξει θέση για το θέμα της αύξησης των τιμολογίων και να πάψει να διαφωνεί.
 Μάλιστα προσθέτουν:
«εάν δεν αυξηθούν τα τιμολόγια εμείς από πού θα πληρωθούμε;
Είναι οι ίδιοι που λένε «εάν η ΔΕΗ δεν ήταν στο Δημόσιο δεν θα είχαμε μείωση των μισθών μας…»
Σε σχέση με την πώληση των λιγνιτικών εργοστασίων λένε «αφού στο τέλος αυτό που θέλουν να κάνουν θα το πετύχουν γιατί να μην μπούμε σε μια διαπραγμάτευση για το τι ανταλλάγματα ή αντισταθμιστικά οφέλη θα πάρουμε!!!»  (προφανώς οι κύριοι αυτοί δεν ανήκουν σε εκείνους που κάποια πράγματα στη ζωή τους δεν τα διαπραγματεύονται έναντι κανενός ανταλλάγματος).

Για να πάμε πιο κάτω τους ρωτάμε:
Είναι ή δεν είναι αλήθεια αυτά που γράφουμε για τις θέσεις σας;
Μήπως είναι υπερβολές;
Αυτά δεν λέγατε;
Αυτές δεν είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούσατε;
Ζοριζόσασταν ναι ή όχι κάθε φορά που αποκαλούσαμε το μνημόνιο φέρετρο;
Ζοριζόσασταν ναι ή όχι (και γιατί;) όταν πήγαμε και κόψαμε το ρεύμα στο ΥΠΕΧΩΔΕ; Μήπως γιατί ενοχλούνταν η κυβέρνηση;
Ζοριζόσασταν ναι ή όχι (και γιατί;) όταν πήγαμε και κόψαμε το ρεύμα στο Υπουργείο Υγείας; Μήπως γιατί ενοχλούνταν οι φίλοι σας στην Κυβέρνηση;
Ζοριζόσασταν ναι ή όχι (και γιατί;) όταν δώσαμε τις συνεντεύξεις τύπου και κάναμε τις καταλήψεις για το χαράτσι στους φτωχούς και άνεργους συνανθρώπους μας;
Οι περισσότεροι από εσάς υπονομεύατε ή όχι αυτές τις ενέργειες;
Τις λοιδορούσατε ναι ή όχι;
Ειδικά για το χαράτσι κάνατε ή δεν κάνατε τα πάντα για να μην κάνουμε τις καταλήψεις;
Ένας από τους πρωτεργάτες της διάσπασης (ο πρόεδρος του Σπάρτακου),
Είπε ή δεν είπε ότι «δεν θα σώσουμε εμείς την κοινωνία;»
Είπε ή δεν είπε ,όταν αποφασίσαμε να κάνουμε την κατάληψη στην οδό Πειραιώς για να μην φύγουν οι λογαριασμοί για το χαράτσι,  «εγώ διαφωνώ και δεν ακολουθώ;»
Βγήκε η δεν βγήκε σε μια σειρά από κανάλια και ζητούσε να αποχωρήσουμε από το χώρο της κατάληψης;
·         Κάνατε ή δεν κάνατε τα πάντα για να φύγουμε άρον – άρον από την οδό Πειραιώς;
·         Ποια ήταν η δράση σας για το χαράτσι;
·         Ποιες ενέργειες κάνατε;
·         Με ποιο τρόπο αναδείξατε και σταματήσατε την μετατροπή της ΔΕΗ σε εκβιαστή του Ελληνικού λαού και φοροεισπράκτορα;
Η απάντηση είναι ότι δεν κάνατε τίποτα ή για να ακριβολογούμε κάνατε τα πάντα για να υπονομεύσετε τη δράση της ΓΕΝΟΠ, γιατί για εσάς το «κόμμα και οι πολιτικοί σας προϊστάμενοι είναι πάνω από τα συμφέροντα των εργαζομένων».
Μια ακόμα βασική διαφορά μας ,πέρα από αυτές που αναφέραμε ήδη, είναι ότι εμείς δεν έχουμε πολιτικούς προϊσταμένους ούτε χειροκροτούμε αυτούς που γκρεμίζουν κάθε λαϊκή κατάκτηση.
Η εξήγηση για το τι συνέβη  και πως φτάσαμε στην διάσπαση, βρίσκεται στη σκληρή στάση μας απέναντι στην κυβέρνηση και το κόμμα.
Η στάση μας απέναντι στην κυβέρνηση,
η σκληρή και ανεξέλεγκτη σύγκρουση μας με το κόμμα και την κυβέρνηση είναι αυτή που πυροδότησε και όξυνε τις διαφορές που, έτσι κι αλλιώς είχαμε.
Όμως , δεν τολμούσατε να το πείτε ανοιχτά.
Η πολιτική της Κυβέρνησης δεν σας άφηνε περιθώρια να την στηρίζετε ανοιχτά.
Το κάνατε με άλλους τρόπους.
Το κάνατε υπονομεύοντας την δράση και την ενότητα των εργαζομένων.
Εσείς δεν είστε (συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, ένας από τους πρωτεργάτες του διασπαστικού ψηφοδελτίου) που συνειδητά χωρίς καμία δικαιολογία αρνιόσασταν να στηρίξετε οικονομικά την Ομοσπονδία;
Ο πρόεδρος του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ δεν είναι αυτός που επειδή δεν έβρισκε από πού αλλού να πιαστεί για να υπονομεύσετε την Ομοσπονδία, καταρράκωσε το κύρος και την εικόνα της ΓΕΝΟΠ στα μάτια χιλιάδων αγνών εργαζομένων της πρώτης γραμμής στο ΛΚΔΜ για τη στάση που κράτησε στο θέμα των μειώσεων των μισθών μας λέγοντας τους ότι η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ τους «πούλησε» για τους «άχρηστους και απεργοσπάστες Διοικητικούς»;
Ο πρόεδρος του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ δεν είναι που  έλεγε στους «ορύχους» ότι η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ τους πούλησε για τους «αναξιοπαθούντες διοικητικούς»;
Ο πρόεδρος του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ δεν είναι αυτός που ήθελε οι μειώσεις να γίνουν σε βάρος των διοικητικών συναδέλφων  μας;

Αλήθεια, τώρα που είναι  αγκαλιά με τον πρόεδρο των Διοικητικών τι έχει να πει γι΄ αυτό;
Που πήγαν οι βαριές κουβέντες που αντάλλαξαν;
Πρόεδρε των Διοικητικών που πήγαν οι έπαινοι για την δίκαιη στάση της ΓΕΝΟΠ;
Που πήγαν οι αφορισμοί και οι καταδίκες για τον πρόεδρο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ που επιδίωκε τον οικονομικό στραγγαλισμό των μελών σου;

Πρόεδρε των Διοικητικών,
Φαίνεται έχεις πολύ αδύνατη μνήμη και «συνείδηση πλαστελίνη», γιατί ενώ μέχρι εχτές έλεγες και έδινες συγχαρητήρια στην ΓΕΝΟΠ για τον αντικειμενικό τρόπο που έγιναν οι μειώσεις και για την υπογραφή της ΕΣΣΕ, σήμερα ξαφνικά ανακάλυψες ότι δεν ασχολούμαστε με τα προβλήματα, ότι είμαστε αναρχοσινδυκαλιστες, για να καταλήξεις στην αγκαλιά αυτού που αποκαλούσε τα μέλη σου αναξιοπαθούντες Διοικητικούς  
Όμως οι εργαζόμενοι δεν ξεχνούν, όσο κι αν εσύ ξεχνάς.

Να σταθούμε και στη στάση σας απέναντι στην τελευταία απεργία.
Εδώ κορυφώνεται η υποκρισία.
Διαβάζουμε στην ανακοίνωση σας «πόσο περήφανοι μπορούμε να νοιώθουμε όταν τα ποσοστά συμμετοχής ήταν 1 – 3 %»
Έχετε το θράσος και ρωτάτε γιατί υπήρχαν αυτά τα ποσοστά όταν δεν κάνατε τίποτα για να πετύχει η απεργία;
Αλήθεια, (αφήστε τη ΓΕΝΟΠ για λίγο στην άκρη που ακόμα δεν έχει συγκροτηθεί σε σώμα και που δεν πρόλαβε να βρει το βηματισμό της από το έκτακτο - εξ ανάγκης συνέδριο…)
ü  Εσείς τι κάνατε για να πετύχει η απεργία;
Πέρα από το ότι η απόφαση μας για απεργιακές κινητοποιήσεις σας ήταν γνωστή εδώ και 40 ημέρες, πέρα από το ότι ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ως πλειοψηφών σύμβουλος σας κάλεσε να βγάλετε ανακοινώσεις και να κάνετε ενημερώσεις από τις 30 Οκτώβρη, εσείς ως σύλλογοι τι απ’ όλα αυτά κάνατε;
Πότε κάνατε περιοδείες;
Πότε βγάλατε ανακοινώσεις;
Θέλετε να σας θυμίσουμε εμείς;
Πέρα από αυτά
Εσείς δεν είστε που δεν θέλατε να πάρουμε απόφαση για επαναλαμβανόμενες 48ωρες;
Εσείς δεν είστε που πριν ξεκινήσει η απεργία και πριν δείτε καν τα ποσοστά συμμετοχής, εκ των προτέρων ζητούσατε να συνεδριάσει το Δ.Σ. την ημέρα που θα ψηφίζονταν τα μέτρα;
Γιατί το ζητούσατε αυτό;
Μήπως γιατί φοβόσασταν μην τυχόν και σταματήσουμε την απεργία και δεν συνεχίσουμε μέχρι την ψήφιση του προϋπολογισμού;
Όχι βέβαια.
Ζητούσατε να γίνει η συνεδρίαση για το ακριβώς αντίθετο.
Για να μην συνεχίσουμε την απεργία, άλλωστε και να θέλατε να πείτε κάτι άλλο δεν μπορείτε να κρυφτείτε καν.
Στην ανακοίνωσή σας λέτε «θυμίζουμε αποφασίστηκαν επαναλαμβανόμενες 48ώρες μέχρι την ψήφιση των μέτρων και όχι μέχρι την ψήφιση του προϋπολογισμού!!»
Από την στάση σας στην συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 28 Σεπτέμβρη ήταν φανερό ότι δεν θέλετε απεργία.
Η στάση σας είναι ταυτόσημη με την στάση του προέδρου της ΓΣΕΕ. Μια 24ωρη, άντε 48ωρη και πολύ είναι.
Εσείς εκείνο που περιμένατε, λες και τα μέτρα δεν μας πιάνουν όλους , ήταν πρώτα να δείτε αν μας βάζουν στον ενιαίο μισθολόγιο ή όχι, και ανάλογα να κινηθείτε.
Δεν κάνουν έτσι οι σοσιαλιστές συνδικαλιστές σύντροφοι.
Όσο δε για τα ποσοστά που λέτε του 1 -3% χωρίς να αντιλαμβάνεστε τι ζημιά κάνετε παρουσιάζοντας έμμεσα (πέρα από τις δικές μας ευθύνες) τους εργαζόμενους της ΔΕΗ ως συμβιβασμένους και «εαυτούληδες» πρέπει να σας πούμε ότι οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ ούτε βολεμένοι είναι ούτε ασυνείδητοι.
·         Οι εργαζόμενοι όχι μόνο στη ΔΕΗ αλλά σε όλους τους χώρους απεργούν όταν βλέπουν σοβαρή μάχη με συγκεκριμένο στόχο
·         Οι εργαζόμενοι απεργούν όταν ο αγώνας δίνεται έγκαιρα και όχι τελευταία στιγμή, όπως έκανε η ΓΣΕΕ
·         Οι εργαζόμενοι απεργούν όταν βλέπουν προοπτική μάχης και όχι εκτονωτικές κινήσεις όπως κάνει η ΓΣΕΕ. Οι εργαζόμενοι, εκτός από ελάχιστους χώρους , δεν απέργησαν πουθενά και γι αυτό πρώτη ευθύνεται η ΓΣΕΕ.
Κλείνοντας,
Για όσους επικαλούμενοι δήθεν τα μικρά ποσοστά συμμετοχής ζητούσατε (εσείς του συνδυασμού της ΠΑΣΚΕ Συνεργαζόμενοι) να σταματήσει η απεργία για να προστατέψετε δήθεν το κύρος του συνδικάτου πρέπει να σας πούμε ότι το κύρος ενός συνδικάτου προστατεύεται όταν με τις αποφάσεις του φροντίζει να μην είναι απολογούμενο ότι δεν είχε πάρει τη σωστή θέση, τη σωστή απόφαση. Και η σωστή θέση, όταν σε 3 ημέρες ψηφίζεται ο πιο βάρβαρος προϋπολογισμός, ήταν ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ, ανεξάρτητα το τι θα κάνουν οι συνάδελφοι μας.
Και αυτό ανεξάρτητα το τι θα κάνουν οι συνάδελφοι δεν το λέμε έτσι, μ’ έναν εύκολο τρόπο ή χωρίς ν’ αντιλαμβανόμαστε τι λέμε.
Το λέμε γιατί για εμάς η ηγεσία του κάθε συνδικάτου πρέπει να έχει πάρει την σωστή πολιτική και συνδικαλιστική θέση που να αντιστοιχίζεται με το μέγεθος της επίθεσης και με τις αποφάσεις της να σηματοδοτεί το ποια θα έπρεπε να είναι η θέση όλων των συνδικάτων και κυρίως της ΓΣΕΕ.

Εάν αυτή ήταν η θέση της ΓΣΕΕ άλλος αγώνας και άλλη μάχη θα δίνονταν.
Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ με τη στάση της έδειξε και δείχνει το δρόμο που πρέπει ν’ ακολουθήσει η ΓΣΕΕ.
Εσάς και αυτούς που είναι πίσω από εσάς αυτό είναι που σας ενοχλεί.
Σας ενοχλεί το να υπάρχουν κάποιοι που να δείχνουν το δρόμο.
Όμως όσο κι αν σας ενοχλεί
Με καταλήψεις
Με συγκρούσεις
Με προσφυγές
Με μηνύσεις
Με συνεντεύξεις
Με συλλήψεις
Εμείς σταθερά και αταλάντευτα θα συνεχίσουμε στο δρόμο του αγώνα.

ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ/ΔΕΗ.
=================================
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012
ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ/ΔΕΗ. ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.

Μέχρι και χθες θεωρούσαμε αδιανόητη την παθητική στάση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, στα θλιβερά φαινόμενα σήψης και διαφθοράς που καταγγέλλονται εδώ και δυο μήνες από τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ/ΔΕΗ.
Σήμερα, και μετά την κατάπτυστη και συκοφαντική ανακοίνωση που εξέδωσε η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, δεν έχουμε καμία μα καμία απορία.. !!
Επί δυο και παραπάνω μήνες οι κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ συγκαλύπτουν τα σκάνδαλα και υποθάλπουν τα ανομήματα, γιατί πίσω από αυτά, κρύβεται η συμμέτοχη, η συνευθύνη και η ανοχή, δικών τους Πρωτοκλασάτων στελεχών.
Όμως ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά :
Σημείο 1ον :
Έγραψαν οι κήρυκες της ανυπακοής: «Το ΔΣ της ΕΤΕ/ΔΕΗ με ευθύνη της ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΑΔ, πέντε μήνες τώρα αδιαφορεί για τα προβλήματα που δημιουργεί η επίθεση της κυβερνητικής πολιτικής στους εργαζόμενους της ΔΕΗ».

Ψεύδεστε κύριοι της Αγωνιστικής Συνεργασίας. Πράγματι το ΔΣ της ΕΤΕ/ΔΕΗ έχει να κουβεντιάσει ουσιαστικά επί πέντε μήνες, αλλά όχι με ευθύνη των Παρατάξεων, (γιατί πολύ άπλα αυτές - ελέω συγκεντρωτισμού - δεν λειτουργούσαν), αλλά με αποκλειστική ευθύνη των μελών του Προεδρείου (βλέπε, Κατσινή - Καρρά - Μιχαλάτο) και πάντως σε αγαστή συνεργασία με το δικό σας «καλόπαιδο, τον σύντροφο και συναγωνιστή» Αντιπρόεδρο, που ποιούσε τη νήσσαν στο βωμό της φιλικής παρασυναγωγής.
· Επί πέντε μήνες που ήσασταν εκλεκτοί συνάδελφοι της Αγωνιστικής Συνεργασίας, γιατί είχατε καταπιεί την γλώσσα, γιατί δεν θέσατε στα Συλλογικά Όργανα θέμα αντικαταστατικής λειτουργίας ;
· Δεν συμμετείχε, έχοντας ενεργό ρόλο στις αποφάσεις και τις συμφωνίες του Προεδρείου ο προερχόμενος από την Παράταξη σας Αντιπρόεδρος ; Αφού συμμετείχε δεν φέρει ευθύνη ; Εφόσον φέρει ευθύνη γιατί δεν τον ανακαλέσατε σε τάξη ;
· Τι άλλαξε λοιπόν και ξυπνήσατε τώρα ; Σας πήρε ο πόνος για τα προβλήματα, μετά την Έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής, που καταλογίζει βαρύτατες ευθύνες στο Προεδρείο, άρα και στο δικό σας καμάρι ;
Σημείο 2ον :
Τι άλλο είπαν οι κήρυκες της ανυπακοής: «Το ΔΣ της ΕΤΕ/ΔΕΗ που συνεδρίασε την Τετάρτη 7 ΜΑΡΤΗ μετά από 4ωρες ανούσιας αντιπαράθεσης για το ποια θα ήταν η σειρά των θεμάτων συζήτησης με την αποφασιστική παρέμβαση μας άρχισε η συζήτηση πάνω στις εκθέσεις από τα μέλη της εξελικτικής επιτροπής για την διαχείριση των οικονομικών της ΕΤΕ/ΔΕΗ. Το δεύτερο θέμα που είχαμε προτείνει δηλαδή να συζητηθούν οι εξελίξεις και το πρόγραμμα δράσης δεν συζητήθηκε ποτέ».
Ψεύδεστε κύριοι της Αγωνιστικής Συνεργασίας, καθώς, στο ΔΣ της 7ης Μαρτίου, σε πλήρη στοίχιση και ταύτιση απόψεων (γιατί άραγε ;) με ΔΑΚΕ και ΣΑΔ, κάνατε φιλότιμες προσπάθειες, προκειμένου να μην διαβαστούν στο Σώμα οι Εκθέσεις της Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Να θυμίσουμε ότι οι Εκθέσεις καταλογίζουν σοβαρότατες ευθύνες για σωρεία απαράδεκτων καταστατικών παραβάσεων και εκτροπών, πλήθος άνομων ενεργειών και βαρύτατων οικονομικών ατασθαλιών, εκτεταμένη κακοδιαχείριση και σπάταλη, στα μέλη του Προεδρείου. Του Προεδρείου που μάλλον δεν ενθυμείστε ότι ο εκπρόσωπος της Παράταξης σας συμμετείχε ανελλιπώς.
Όσο για το δεύτερο θέμα, είστε πράγματι αξιολύπητοι. Καπηλευτήκατε τα προβλήματα των εργαζόμενων, προκειμένου να παρεμποδίσετε την διαδικασία, να φιμώσετε την αλήθεια και να συγκαλυφθούν οι ευθύνες και τα βαρύτατα οικονομικά και διαχειριστικά ατοπήματα που έχουν διαπραχθεί σε βάρος του Συνδικάτου της ΕΤΕ/ΔΕΗ.
· Απαντήστε σύντροφοι, σε τι παρεμπόδιζε τον διάλογο και τη διαδικασία, η κατά προτεραιότητα ανάγνωση των Εκθέσεων της Εξελεγκτικής Επιτροπής ; Σας ενοχλεί η διαφάνεια ή φοβάστε κάτι ;
· Θεωρείτε ασήμαντο θέμα ή μικρή λεπτομέρεια να ενημερωθούν τα μέλη του ΔΣ περί των οικονομικών πεπραγμένων, εφόσον στην συνέχεια θα καλούντο να υπερψηφίσουν τα οικονομικά. Τα οικονομικά πεπραγμένα που με ευθύνη του Προεδρείου έχουν να παρουσιαστούν για περισσότερο από ένα χρόνο. Τελικά, μήπως κάπου εδώ είναι το πρόβλημα και η δική σας πρεμούρα ;
ΟΧΙ κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Τίποτα δεν έγινε τυχαία. Ενεργήσατε βάση σχεδίου, συντονισμένα, με δόλο και σκοπιμότητα. Στόχος, δικός σας και των άλλων Παρατάξεων που συμπορευτήκατε, ήταν να μην κοινοποιηθούν στο Σώμα οι Εκθέσεις, να μην αναδειχθούν οι ευθύνες και μέσω του συμψηφισμού να προστατευτούν οι εμπλεκόμενοι του Προεδρείου από το ενδεχόμενο να κατατεθεί σε βάρος τους, η αιτιολογημένη και απολύτως στοιχειοθετημένη, Πρόταση Μομφής.
Σημείο 3ον :
Έγραψαν οι αρχάγγελοι της υποκρισίας: «Στην διάρκεια της συζήτησης του πρώτου θέματος κατατέθηκαν μομφές εκατέρωθεν από ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ».
Απάντηση: «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί» Ποια ήταν η Πρόταση Μομφής που κατέθεσε η ΔΑΚΕ ; Ενώπιο τίνος και στη βάση ποιων αντικαταστατικών παραπτωμάτων ;
· Δεν γνωρίζεται «σύντροφοι» ότι για να κατατεθεί Πρόταση Μομφής, βασική βασικότατη προϋπόθεση είναι η τέλεση αξιόποινης πράξης ή σοβαρού καταστατικού παραπτώματος ;
· Είναι αξία λόγου και τεκμηριωμένη με επιχειρήματα η Πρόταση Μομφής της ΔΑΚΕ ή την επικαλείστε για να μετατοπίσετε τις ευθύνες που διαπιστώνονται και στην δική σας Έκθεση, ώστε να αποφύγουν την προβλεπόμενη Πρόταση Μομφής, τα εμπλεκόμενα μέλη του Προεδρείου ;
· Γιατί λοιπόν παραποιείτε την αλήθεια ; Ποιον κοροϊδεύεται ; Γιατί κάνετε προσχηματικά λόγο για δήθεν εκατέρωθεν μομφές ;
· Εξηγήστε γιατί υποβαθμίζετε - υπονομεύετε την μια και μοναδική Πρόταση, που επί συγκεκριμένων παραπτωμάτων και με αδιάσειστα στοιχεία έχει κατατεθεί σε βάρος του Γραμματέα και του Ταμία, από τα μέλη της ΠΑΣΚΕ ;
Είστε έκθετοι κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Όσο και να προσπαθείτε δεν θα παραποιήσετε την αλήθεια. Η μόνη Πρόταση Μομφής (τεκμηριωμένη και απολύτως δικαιολογημένη) που κατατέθηκε, είναι η Πρόταση που κατέθεσαν τα μέλη της ΠΑΣΚΕ, στη βάση συγκεκριμένων και διαπιστωμένων καταστατικών παραβάσεων και οικονομικών ατασθαλιών.
Σημείο 4ον :
Έγραψαν οι αρχάγγελοι της υποκρισίας: «Την ευθύνη της κακής διαχείρισης των οικονομικών της ΕΤΕ/ΔΕΗ, έχουν συνολικά οι παρατάξεις ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΑΔ». 
Έχετε επιλεκτική μνήμη κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης δεν βαρύνει συνολικά ούτε τις Παρατάξεις, ούτε τα μέλη του ΔΣ.
Η ευθύνη διαχείρισης ή κακοδιαχείρισης (διαπιστωμένα και αποδεδειγμένα) βαρύνει αποκλειστικά και μονό τα μέλη του Προεδρείου, τα οποία πίσω από κλειστές πόρτες και υπό καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας αποφάσιζαν και αναλόγως έπρατταν.
· Δεν σας ενημέρωσε ο επικεφαλής της Παράταξης σας ότι οι αποφάσεις περί των οικονομικών δεν αποτελούσαν αντικείμενο των Συλλογικών Οργάνων, αλλά των ατύπως συσκέψεων του Προεδρείου, (δηλ, των επικεφαλής των Παρατάξεων).
· Και άντε καλά δεν ξέρατε, δεν ακούσατε, μετά όταν πήρατε χαμπάρι τι παίζετε στην πλάτη μας, τι κάνατε; Γιατί δεν διαφωνήσατε έστω και εκ των υστέρων; Γιατί τελικά εγκρίνατε και ψηφίζατε χωρίς καμία επιφύλαξη τους οικονομικούς απολογισμούς ;
· Και εν πάση περιπτώσει, γιατί υποκρύπτετε την αλήθεια. Δεν ήταν τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ αυτά που κατήγγειλαν και ανέδειξαν τα θλιβερά φαινόμενα σήψης και οικονομικής διαφθοράς, που έχουν συντελεστεί σε βάρος του Συνδικάτου μας ;
· Δεν ήταν τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ που ζήτησαν την αποχώρηση και την αντικατάσταση του Πρόεδρου, καταμαρτυρώντας του συγκεκριμένες ευθύνες ; Γιατί λοιπόν τους τσουβαλιάζεται όλους ;
ΟΧΙ κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ δεν παζαρεύουν για κανέναν και για τίποτα την τιμή και την υπόληψη τους.
Τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ έκαναν στο ακέραιο το χρέος τους, έπραξαν το καθήκον τους, κατήγγειλαν τα ανομήματα και τις ατασθαλίες, καθάρισαν την αυλή τους. Αν μπορείτε κάντε το και σεις, μαζί με τις άλλες συμπορευόμενες Παρατάξεις και αφήστε στην άκρη τα προσχήματα και τους ανουσίους και υπόπτους συμψηφισμούς.
Σημείο 5ον :
Έγραψαν οι κονδηλοφόροι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ: «Οι υπερβολικές περιοδείες με ελλιπή παραστατικά ήταν από στελέχη αυτών των παρατάξεων (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΑΔ)».
Για να δούμε λένε αλήθεια ;
· Είναι πράγματι τα στελέχη των Παρατάξεων που καρπώνονταν τη μερίδα του λέοντος από τις περιοδείες, ή συνέβαινε κάτι άλλο που έντεχνα αποσιωπούν οι συντάκτες της συκοφαντικής ανακοίνωσης ;
· Είναι ή δεν είναι αλήθεια κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ότι για το 2010 δαπανήθηκαν σε περιοδείες 215.640,01 €, εκ των οποίων ο Πρόεδρος, ο Γραμματέας και ο Ταμίας εισέπραξαν τα 117.589 € (για την ακρίβεια κάτι παραπάνω από την μερίδα του λέοντος). 
· Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι για το 2011 δαπανήθηκαν σε περιοδείες 197.943,20 €, εκ των οποίων ο Πρόεδρος, ο Γραμματέας και ο Ταμίας εισέπραξαν τα 92.415,70 €. 
· Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι η συντριπτική πλειοψηφία των περιοδειών του Προεδρείου, είναι χωρίς παραστατικά, χωρίς υπογραφές, χωρίς να αναγράφεται ο σκοπός της μετακίνησης και ο προορισμός ; 
· Δεν σας προκαλεί εντύπωση ότι ένα τέτοιο αστρονομικό ποσό δεν δικαιολογείται με τίποτα και ότι για να πάρει κανείς τόσα χρήματα για περιοδείες έπρεπε να λείπει 400 ημέρες το χρόνο από την Αθήνα;
· Δεν σας προβληματίζει καθόλου ότι στα 3 μέλη του Προεδρείου (Πρόεδρος - Γραμματέας - Ταμίας) έχουν πάρει περισσότερα χρήματα απ’ όσα έχουν πάρει συνολικά τα 47 μέλη του Δ.Σ. και της Ε.Ε. 
· Δεν γνωρίζεται τα στοιχεία ; Γιατί λοιπόν παραποιείται την αλήθεια ; Ποιον και τι συγκαλύπτεται ; Γιατί χρεώνεται συνολικά στις Παρατάξεις και στα μέλη του ΔΣ, τις προσωπικές ευθύνες και αλχημείες των (Προέδρου, Γραμματέα, Ταμία) ; 
· Γιατί δεν δίνεται στην δημοσιότητα τις αναλυτικές καταστάσεις των περιοδειών για να αποκομίσουν οι συνάδελφοι ασφαλή συμπεράσματα για το ποιοι και πως καρπώθηκαν τα ποσά των περιοδειών ;
· Για την επώνυμη δήλωση συναδέλφου που καταγγέλλει ότι του χρεώθηκαν παρανόμως εικονικές περιοδείες και ποσά, γιατί δεν βρήκατε κάτι να πείτε ; Είναι ασήμαντο γεγονός ;
· Άντε και στην Έκθεση που καταθέσατε δεν προλάβατε να γράψετε κάτι, στην χθεσινή ρυπαρή ανακοίνωση σας, γιατί δεν κάνατε καμία μα καμία αναφορά ; Απλή παράληψη ή κάτι άλλο τρέχει συντρόφια ; 
Σημείο 6ον :
Έγραψαν οι αρχάγγελοι της καθαρότητας: «Τα μέλη του ΔΣ της ΕΤΕ/ΔΕΗ, εκτός από τα εκλεγμένα μέλη της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ που αρνήθηκαν, ελάμβαναν 100 ευρώ το μήνα».
Ναι αυτό συνέβαινε. Ωστόσο, όπως και οι άλλες, έτσι και αυτή, ήταν μια απόφαση που ελήφθει εντός του άτυπου Προεδρείου, με την συμμετοχή και παρουσία του Αντιπροέδρου, ο οποίος στην συνέχεια την αποσιώπησε, για να την ανασύρει σήμερα ως μεγάλο εύρημα.
Σε ότι μάλιστα μας αφορά, έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα και σε όλους τους τόνους ότι τα πόσα που δίνονταν για την ΠΑΣΚΕ, αφενός δεν ήταν σε γνώση μας, αφετέρου δεν κατέληγαν σε μας, αλλά κατέληγαν στην τσέπη του απελθόντος Πρόεδρου.
Όσο για την άρνηση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ να λάβει χρήματα ως Παράταξη, ας ανατρέξετε στους μήνες Μάρτιος - Απρίλιος του 2010, για να στοιχειοθετήσετε και έμπρακτα την άρνηση σας.
Σημείο 7ον :
Είπαν και λάλησαν οι σύντροφοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ: «Τα προβλήματα που εντοπίστηκαν στην έκδοση του ΕΝΩΤΙΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ είναι και αποτέλεσμα της λειτουργίας του. Ποτέ δεν λειτούργησε η συντακτική επιτροπή, καμιά ενημέρωση δεν υπήρχε για την έκδοση του και αρκετές φορές δεν ενημερωθήκαμε σαν παράταξη ούτε καν για να δώσουμε το άρθρο. Η ευθύνη για αυτό βαραίνει αυτές τις παρατάξεις
και τον υπεύθυνο έκδοσης και σημερινό πρόεδρο της ΕΤΕ».
Κύριοι λάθος πόρτα χτυπήσατε. Επί σειρά ετών το Γραφείο Τύπου λειτούργει χωρίς καμία βοήθεια και συνδρομή, χάρις στο φιλότιμο, το μεράκι και την αδιάκοπη προσπάθεια ενός και μονό στελέχους, του Υπευθύνου Τύπου.
Μάθετε επίσης, ότι πάρα τις όποιες ελλείψεις και αδυναμίες το έργο που παράχθηκε από το Γραφείο Τύπου είναι αξιοσημείωτο, ιδιαιτέρως σημαντικό και απόλυτα αναγνωρίσιμο, από το σύνολο των συναδέλφων μελών και όχι μόνο.
Επιπρόσθετα, καλό είναι να ξέρετε ότι ο Υπεύθυνος του Τύπου, δεν προβάλλει προσωπικές θέσεις και απόψεις, άλλα τις θέσεις των Συλλογικών Οργάνων, όπως αυτές εκφράζονται από τον Πρόεδρο και τον Γραμματέα του Σωματείου.
Τα παραπάνω σαφώς τα γνωρίζεται, αλλά η μικροψυχία, η εμπάθεια και ο κομματικός πατριωτισμός δεν σας επιτρέπουν να αναγνωρίσετε και να αξιολογήσετε την όποια προσπάθεια γίνεται. Απαντήστε όμως στα παρακάτω.
· Για τα 4 Ενωτικά Βήματα (μαϊμού), που ποτέ δεν εκδοθήκαν, ποτέ δεν εστάλησαν, τα οποία ωστόσο τιμολογήθηκαν και πληρώθηκαν κανονικά, δεν περισσεύει λέξη να πείτε ;
· Ποιος έκανε την καταγγελία, ούτε αυτό το γνωρίζεται ; Δεν είναι ο άλλοτε Υπεύθυνος Τύπου και σημερινός Πρόεδρος της ΕΤΕ/ΔΕΗ ; Γιατί λοιπόν συγκαλύπτετε τους υπευθύνους και τη ρεμούλα και καταγγέλλετε τον καταγγέλλοντα ;
Κύριοι της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, την συκοφαντία πολλοί ελάτρεψαν, τον συκοφάντη ουδείς. Η ακεραιότητα, η εντιμότητα και ο συνδικαλιστικός βίος των στελεχών της ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ/ΔΕΗ δεν είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν αμφισβητείται.
Είστε κοινοί συκοφάντες, καθώς γνωρίζεται άλλα το αποκρύψατε σκοπίμως ότι η αρμοδιότητα του Υπεύθυνου Τύπου στο Ενωτικό Βήμα είναι αυστηρά και μονό η επιλογή της ύλης και των θεμάτων.
Γνωρίζεται επίσης (το διαπίστωσε και ο εκπρόσωπος σας στην Εξελεγκτική, άλλα η αλήθεια δεν είναι και τόσο βολική) ότι η τιμολόγηση, η ποσότητα των εντύπων, η πληρωμή και η επιλογή εκδότη, είναι καθαρά διαχειριστικά θέματα και αρμοδιότητες που τις ασκούσαν οι υπεύθυνοι του Προεδρείου, (Πρόεδρος, Γραμματέας, Ταμίας).
Κατόπιν αυτών, το μόνο που μένει να πει κανείς είναι: ντροπή και περιφρόνηση στους συκοφάντες της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Ντροπή σε όσους δεν διστάζουν, με χυδαίες και αήθης ανακοινώσεις, να διαστρεβλώνουν την αλήθεια, να σπιλώνουν την ηθική και την υπόληψη συναδέλφων, για να μεταθέσουν και να αποποιηθούν τις δίκες τους ευθύνες.
Σημείο 8ον :
Έγραψαν οι θεματοφύλακες: «Η «χρησιμοποίηση» των χρημάτων του απεργιακού ταμείου για περιοδείες ή άλλες δραστηριότητες έγινε με απόφαση των ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ - ΣΑΔ παρά την έντονη διαφωνία της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Έχουν αποκλειστικά την ευθύνη για την σπατάλη των χρημάτων για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς για τους οποίους ιδρύθηκε».
Μέγα ψεύδος: Η αλήθεια είναι ότι εκταμίευση ποσών από το Απεργιακό Ταμείο, δεν έγινε με ευθύνη των Παρατάξεων, όπως σας βολεύει να ισχυρίζεστε, άλλα κατόπιν αποσπασματικών και παράτυπων αποφάσεων του Προεδρείου, στις οποίες είχε συμμετοχή ο επικεφαλής της Παράταξης σας.
Όσο για τα περί διαφωνίας της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, είναι προφάσεις εν αμαρτία, προσχήματα και δικαιολογίες, καθώς η αξιοποίηση ποσών του Απεργιακού Ταμείου, δεν ήταν απλά σε γνώση σας, αλλά απολάμβανε και την ανοχή σας.
Εάν πράγματι είχατε διαφωνία, οφείλατε όλο το προηγούμενο διάστημα να την εκφράσετε και να την καταθέσετε στα Συλλογικά Όργανα, πριν.. και όχι κατόπιν εορτής. Εμείς, ως ΠΑΣΚΕ αναλάβαμε το κόστος και φέραμε τα κακώς κείμενα στην επιφάνεια, εσείς το μονό που κάνατε ήταν να κρύβεστε και να ασχημονείτε.
ΌΧΙ κύριοι, δεν αρκεί το «εμείς τα είπαμε, αλλά δεν εισακουστήκαμε». Δεν σας απαλλάσσουν οι εκ των υστέρων διαπιστώσεις. Η στάση σας είναι πέρα για πέρα υποκριτική και επιλήψιμη και οφείλετε να δώσετε εξηγήσεις.
· Δεν γνωρίζατε ότι γίνονταν εκταμίευση ποσών χωρίς να προηγηθούν τα προβλεπόμενα (οικονομική εισήγηση και απόφαση ΔΣ) ;
· Δεν γνωρίζατε ότι αξιοποιόντουσαν και μάλιστα συστηματικά πόσα για άλλους σκοπούς και όχι για αυτούς που αυστηρά προβλέπει ο Κανονισμός του Απεργιακού Ταμείου ;
· Ας υποθέσουμε ότι δεν γνωρίζατε, όταν μάθατε γιατί δεν πράξατε τα δέοντα ; Γιατί δεν καταγγείλατε όπως κατήγγειλαν τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ, που εδώ και μήνες μετά μανίας λοιδορείτε για την έντιμη και παλικαρίσια στάση τους ;
· Τέλος, εξηγήστε μας γιατί δίνετε άφεση αμαρτιών στους υπευθύνους ;
Η ανακοίνωση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ξεπέρασε κάθε όριο χυδαιότητας. Με μεθόδους που θα ζήλευε και ο θεωρητικός της προπαγάνδας προσπαθούν να μειώσουν συνδικαλιστικά και ηθικά τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ για να μην εισακουστούν οι βαρύτατες καταγγελίες τους.
Δεν θα μας φιμώσετε. Η προσπάθεια που ξεκινήσαμε εδώ και μήνες απέναντι στα φαινόμενα σήψης θα ολοκληρωθεί και θα φτάσει στο τέρμα.
Με συκοφαντικές ανακοινώσεις και το επιχείρημα για όλα φταίνε οι άλλοι, δεν πρόκειται να ξεπεράσετε το σκόπελο. Με τερτίπια, συμμαχίες και τακτικές δεν πρόκειται να συγκαλύψετε το μερίδιο ευθύνης που σας αναλογεί.
Δεν έχουμε πια απορίες. Ξέρουμε τι επιδιώκετε, ποια είναι η αποστολή σας, γιατί ενοχλήστε από την καταγγελτική στάση της ΠΑΣΚΕ, απέναντι στα φαινόμενα σήψης και διαφθοράς, γιατί υποθάλπετε την παρακμή, την αδιαφάνεια, την διαπλοκή.
ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ. Σεβόμενοι την ιστορία μας και προπαντός τους εργαζόμενους που κληθήκαμε να εκπροσωπούμε, γυρίζουμε την πλάτη στους συκοφάντες και συνεχίζουμε τον ΑΓΩΝΑ για την πολυπόθητη αυτοκάθαρση του Σωματείου μας.

ΠΑΣΚΕ - ΕΤΕ /ΔΕΗ
=========================================
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ Α.Ε.Ε./Δ.Ε.Η. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ ΤΗΣ 27-1-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: