Νέα διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης από τη ΔΕΗΗ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009 07:00
Tη νέα διαδικτυακή της πύλη για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, εγκαινίασε η ΔΕΗ.
Στην «πύλη πελατών», (www.dei.gr) ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αντλεί εξειδικευμένη πληροφόρηση για τις υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ σχετικά με:
* Το σπίτι (αρχική ηλεκτροδότηση διαμερίσματος, μονοκατοικίας, πολυκατοικίας, αλλαγή κατοικίας κ.λπ.).
* Τον επαγγελματικό χώρο (πληροφορίες για εμπορικά καταστήματα, επιχειρήσεις, αποθήκες, γραφεία, ιατρεία, εστιατόρια, σχολεία κλπ. που εντάσσονται στα τιμολόγια γενικής χρήσης - εμπορικής χρήσης).
* Τη βιομηχανία και βιοτεχνία (ενημέρωση για αρχική ηλεκτροδότηση, προϊόντα και υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεγάλων Πελατών κ.λπ.).
Επίσης, ο επισκέπτης του ιστότοπου μπορεί να ενημερώνεται για ειδικές κατηγορίες τιμολογίων όπως είναι, για παράδειγμα, τα αγροτικά.
Στην πύλη πελατών, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
* Έντυπα αιτήσεων, δηλώσεων, συμβολαίων και κάθε άλλο έντυπο υλικό, που χρειάζεται ο πελάτης για να ικανοποιηθεί οποιοδήποτε αίτημά του από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ, παρεχόμενα πλέον από το διαδίκτυο.
Επίσης, ο πελάτης ενημερώνεται για το τι χρειάζεται προκειμένου να ηλεκτροδοτηθεί ή να προχωρήσει σε μετατροπή ή αλλαγή της υφιστάμενης ηλεκτροδότησής του.
* Τρόποι εξόφλησης λογαριασμών. Περιέχει χρηστικές πληροφορίες και τις εναλλακτικές λύσεις που έχει στη διάθεσή του ο πελάτης για την εξόφληση του λογαριασμού του.
* Επεξήγηση του λογαριασμού. Εξηγεί αναλυτικά το έντυπο του λογαριασμού ρεύματος είτε πρόκειται για έναντι είτε για εκκαθαριστικό λογαριασμό.
* Δίκτυο καταστημάτων της ΔΕΗ. Περιλαμβάνει πλήρη στοιχεία ανά περιοχή για κατάστημα σε όλη την επικράτεια (διευθύνσεις, τηλέφωνα πληροφοριών και βλαβών).
* Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις. Παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση σε θέματα που αφορούν ηλεκτροδοτήσεις, λογαριασμούς και τιμολόγια, διευκρινίσεις για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών από ιδιώτες, χρήσιμες συμβουλές σε περίπτωση βλαβών κ.λπ.
=======================================================
«Θαύματα» από απόσταση
Μερικές φορές το 1+1 κάνει δύο. Το πρώτο «1» έχει να κάνει με την έναρξη λειτουργίας «μιας σύγχρονης διαδικτυακής πύλης πελατών», στην οποία προχώρησε πρόσφατα η ΔΕΗ και ανακοίνωσε για άλλη μια φορά χτες, με την οποία «μέσα από ένα φιλικό για το χρήστη περιβάλλον καλύπτεται πλέον κάθε αίτημα ή απορία που έχει ο πελάτης». Τι ωραία θα πει κανείς και κάπου εκεί θα σταματήσει να ασχολείται, καθώς δεν έγινε και τίποτα ...κοσμοϊστορικό.
Ομως. Το δεύτερο «1» έχει να κάνει με την απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ να κλείσει μια σειρά από γραφεία εξυπηρέτησης του κοινού σε διάφορες περιοχές της χώρας, συγκεντρώνοντας τις υπηρεσίες στα κέντρα των νομών ή μεγάλων πόλεων. Εχει καταγγελθεί στην Εύβοια, στην Κεφαλονιά και αλλού από τον κόσμο, τους «πελάτες», οι οποίοι βρίσκονται μπροστά σε επιλογές εξόφλησης των λογαριασμών ή επίλυσης άλλων προβλημάτων με τη ΔΕΗ, οι οποίες εμπεριέχουν κόστος σε χρήμα, χρόνο και ταλαιπωρία.
Το αποτέλεσμα της πράξης, το «2», είναι ότι η ΔΕΗ συρρικνώνει τις υπηρεσίες της σε ορισμένες περιοχές για να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα και εμφανίζει «διαδικτυακές πύλες» που υποτίθεται ότι θα κάνουν «θαύματα» από απόσταση. Ε, δε θα κάνουν.
-----------------------------------------------------------
Οι περιβαλλοντικές «ανησυχίες» της ΔΕΗ
Δίπλα σε καρκινογόνο αμίαντο είναι αναγκασμένοι να εργάζονται οι εναπομείναντες υπάλληλοι στο πρώην εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Νέο Φάληρο, ενώ σε κίνδυνο εκτίθεται η υγεία και των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Σύμφωνα με καταγγελίες, η διοίκηση της ΔΕΗ ΑΕ αποθηκεύει χωρίς άδεια και μέτρα προφύλαξης επικίνδυνα υλικά στο πρώην εργοστάσιό της στο Νέο Φάληρο. Στο χώρο εντοπίστηκαν φύλλα αμιάντου σε μεγάλη ποσότητα, στοιβαγμένα, το ένα πάνω στο άλλο και χωρίς κανένα μέτρο προφύλαξης. Το ινώδες πυριτικό ορυκτό είχε διασκορπιστεί στον περιβάλλοντα χώρο, αφού το πλαστικό που το προστάτευε είχε καταστραφεί ολοσχερώς. Σύμφωνα μάλιστα με τις ίδιες καταγγελίες, στο σημείο βρέθηκε και ομάδα υπαλλήλων εξειδικευμένης ιδιωτικής εταιρείας, οι οποίοι προσπάθησαν να περιορίσουν τη μόλυνση καλύπτοντας τα φύλλα αμιάντου με νάιλον υλικό. Να σημειώσουμε ακόμα πως στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου συχνά συγκεντρώνονται και εκατοντάδες άλλοι εργαζόμενοι της επιχείρησης, καθώς συχνά πραγματοποιούνται σεμινάρια.
Τονίζουμε όλα τα παραπάνω για έναν και μόνο λόγο: Η ΔΕΗ δε χάνει ευκαιρία να διαφημίζεται για τις χορηγίες της σε ζητήματα που σχετίζονται με την «προστασία» του περιβάλλοντος, προσπαθώντας να κατοχυρώσει τον εαυτό της σαν μια επιχείρηση που σέβεται δήθεν το περιβάλλον. Η ερώτηση είναι η εξής: Η προστασία της υγείας εργαζομένων και κατοίκων στην περιοχή του Φαλήρου, είναι θέμα περιβάλλοντος ναι ή όχι; Εχει να κάνει με τους όρους που ζει και κερδίζει το μεροκάματο ο εργαζόμενος της ΔΕΗ και της περιοχής; Εμείς λέμε ναι. Η ΔΕΗ και όσοι αρνούνται να θίξουν την κερδοφορία της σαν καπιταλιστική επιχείρηση, λένε όχι. Γι' αυτό και δε δίνουν δεκάρα τσακιστή για στοιχειώδη μέτρα προστασίας των εργαζομένων της και των κατοίκων της περιοχής. Βλέπετε, ο καθένας επιλέγει το «περιβάλλον» στο οποίο θα επενδύσει, τόσο οικονομικά, όσο και πολιτικά...http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=5132270&publDate=13/6/2009
====================================================================
Αναβάθμιση του ιστότοπου, ενώ συρρικνώνει τοπικές υπηρεσίες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/06/2009
Με την επίφαση του εκσυγχρονισμού της, η ΔΕΗ “διαφημίζει” τη διαδικτυακή της πύλη για την εξυπηρέτηση των πελατών-καταναλωτών της, ενώ την ίδια ώρα συρρικνώνει τις τοπικές της υπηρεσίες.
Στο πλαίσιο αυτό φαίνεται πως εντάσσονται οι προωθητικές κινήσεις της ΔΕΗ υπέρ της αναβάθμισης του εταιρικού ιστότοπου της επιχείρησης, που όπως επισημαίνει “έχει πελατοκεντρική κατεύθυνση και αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την παροχή μιας ολοκληρωμένης σειράς υπηρεσιών που σταδιακά προτίθεται η επιχείρηση να εξασφαλίσει στους πελάτες της το επόμενο διάστημα”.
Ωστόσο, δεν αναφέρεται στο κλείσιμο καταστημάτων της (π.χ. στην Εύβοια) στα οποία εξυπηρετείται η πλειοψηφία των πελατών της που δεν διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν έχει την απαραίτητη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες, που συνεπάγεται και απώλεια θέσεων εργασίας. Το ενδεχόμενο υποκατάστασης των “πραγματικών” υπηρεσιών της ΔΕΗ προς τους πελάτες της, από διαδικτυακές εφαρμογές και παροχές, προφανώς εντάσσεται στο πλαίσιο της μείωσης των δαπανών της επιχείρησης.
Σημειώνεται ότι η έλλειψη προσωπικού, σε επίπεδο τεχνικών, αποτελεί τον βασικό λόγο των πολυάριθμων θανατηφόρων ατυχημάτων στη ΔΕΗ και την αιτία που αποφάσισε η ΓΕΝΟΠ να προχωρήσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις εντός του Ιουλίου.
-----------------------------------------------------------------------------
Ο φυσικός πλούτος θυσιάζεται στον βωμό της ανάπτυξης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/05/2009
Toυ ΑΝΤΩΝΗ ΚΥΡΙΝΑ
Σύμφωνα με στοιχεία της ΔΕΗ Α.Ε., το 48% της θερμοηλεκτρικής ισχύος όλης της χώρας παράγεται στη Δυτική Μακεδονία. Οι σταθμοί της ΔΕΗ σε Αγ. Δημήτριο και Καρδιά κατατάσσονται στην 1η και 2η θέση των πιο ρυπογόνων βιομηχανιών σε όλη την Ευρώπη. Και το μόνο που έχει στο σχεδιασμό της για την περιοχή η ΔΕΗ και η κυβέρνηση είναι η συνέχιση της ίδιας απαράδεκτης πολιτικής εκμετάλλευσης των φυσικών πόρων του νομού μας.
Όμως οι αντοχές και οι ανοχές της τοπικής κοινωνίας έχουν εξαντληθεί. Η χρόνια και μεγάλης κλίμακας δραστηριότητα της ΔΕΗ δημιούργησε πολλαπλά κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα και, παρά την προσωρινή διέξοδο με τις μετεγκαταστάσεις οικισμών, η ποιότητα της ζωής και της υγείας των πολιτών του νομού έχει υποστεί πλήρη απαξίωση. Το κλίμα της περιοχής μεταβλήθηκε, ενώ ο υδροφόρος ορίζοντας χάνεται από τις εξορύξεις.
Βασική διεκδίκηση της τοπικής κοινωνίας είναι η ανατροπή του σημερινού μονοδιάστατου αναπτυξιακού μοντέλου για την περιοχή, μέσω ενός μακροπρόθεσμου προγράμματος μετάβασης στη μεταλιγνιτική περίοδο, με επενδύσεις ανάπτυξης του φυσικού κεφαλαίου, στροφή στις καθαρές μορφές ενέργειας και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
* Γραμματέας Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΝ Ν. Κοζάνης
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=467166
=====================================================
Υπερσύγχρονη μονάδα μηδικής από τον ΙΤΑ
12.06.2009-16:18
Μια πολύ σημαντική επένδυση με άμεσα οφέλη για τον αγροτικό κόσμο του νομού Σερρών αλλά και την τοπική οικονομία στο σύνολό της δρομολογεί ο όμιλος ΙΤΑ. Στα πλαίσια του μακρόπνοου προγράμματος επενδύσεων στη Β. Ελλάδα, η εταιρεία δρομολογεί τώρα την κατασκευή μιας υπερσύγχρονης μονάδας παραγωγής πέλετς μηδικής.
Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ που "υπόσχεται" να απορροφήσει από τον επόμενο κιόλας χρόνο την παραγωγή 2.200 Σερραίων αγροτών και να δώσει άμεσα δουλειά τουλάχιστον σε 35 εργαζόμενους. Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί, επιπλέον, είναι απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον, καθώς θα αξιοποιεί ενέργεια από το ήδη υπάρχον εργοστάσιο συμπαραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας που ο όμιλος λειτουργεί από κοινού με γερμανική εταιρεία στις Σέρρες.
"Η ηλεκτρική ενέργεια διοχετεύεται στο δίκτυο της ΔΕΗ και η θερμική στην τηλεθέρμανση της πόλης των Σερρών κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Το καλοκαίρι, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, δεν υφίσταται ανάγκη και, επομένως, δεν υπάρχει διέξοδος για τη θερμική ενέργεια που παράγεται. Αυτό ακριβώς το περίσσευμα μπορεί να διοχετευθεί σε μια σύγχρονη μονάδα ξήρανσης αγροτικών προϊόντων", εξηγεί στην Agrenda o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΙΤΑ, Αντώνιος Γερασίμου.
Η δυναμικότητα του εργοστασίου θα φτάνει τους 50.000 τόνους ξηρού προϊόντος το χρόνο, με την πρώτη ύλη (μηδική, καλαμπόκι και μίγμα χόρτων βοσκής) να προέρχεται, σε πρώτη φάση, από 30.000 στρέμματα του νομού.
Ανάλογες μονάδες υπήρξαν και στο παρελθόν ανά την Ελλάδα, όμως, όπως μας λέει ο κ. Γερασίμου, πολλές από αυτές αναγκάστηκαν να βάλουν "λουκέτο", αφού δεν μπόρεσαν να αντέξουν το κόστος καυσίμου που αντιπροσωπεύει περίπου το 65% του συνολικού κόστους ξήρανσης. Η ύπαρξη του εργοστασίου συμπαραγωγής ενέργειας εξασφαλίζει στην επένδυση της ΙΤΑ σημαντικά χαμηλότερο κοστολόγιο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζει και η μέθοδος ξήρανσης που θα χρησιμοποιηθεί. Ο συμβατικός τρόπος συμπεριλαμβάνει το γνωστό "τύμπανο" από το οποίο περνάνε πολλές φορές καυσαέρια και, μάλιστα, σε υψηλή θερμοκρασία (200οC) με αποτέλεσμα να καταστρέφεται μέρος των θρεπτικών συστατικών του φυτού. Αντίθετα, όπως τονίζει ο κ. Γερασίμου, στη νέα μονάδα η ξήρανση θα γίνεται σε ταινιόδρομο και σε θερμοκρασία 85οC, που προστατεύει τα πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία του φυτού.
Συμβόλαια με τους αγρότες
Το μέγεθος της επένδυσης αλλά και η σχέση που έχει επιλέξει ο όμιλος με τους Σερραίους παραγωγούς (συμβολαιακή καλλιέργεια) έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον σχεδόν 2.200 Σερραίων αγροτών. Μάλιστα, η ΙΤΑ δίνει τη δυνατότητα στους ίδιους τους παραγωγούς να επιλέξουν τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου με το οποίο θα δεσμευτούν. Από την πλευρά της, εγγυάται την αγορά του προϊόντος και την πληρωμή του παραγωγού άμα τη παραλαβή. Ο τιμοκατάλογος θα εκδίδεται στην αρχή κάθε έτους, ενώ η θυγατρική εταιρεία, η Μηδική Σερρών, αναλαμβάνει επίσης, εφόσον το επιθυμεί ο αγρότης, τη συγκομιδή και τη μεταφορά του προϊόντος στο εργοστάσιο όπου θα ακολουθεί η ξήρανση, η διαμόρφωση σε μπάλες ή σε πέλετς και η συσκευασία. Το προϊόν θα είναι "ιχνηλάσιμο" σε όλα τα στάδια παραγωγής του και επώνυμο.
Ο όμιλος ΙΤΑ έχει καταθέσει αίτημα για την εκμίσθωση 50 στρεμμάτων χερσολίβαδου κοντά στον Βιολογικό Καθαρισμό Σερρών, ωστόσο η διαδικασία "σκοντάφτει" μέχρι στιγμής στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης που καθυστερεί, για άγνωστους λόγους, να δώσει το "πράσινο φως". "Πάντως έχουμε λάβει διαβεβαιώσεις ότι το θέμα θα έχει διευθετηθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα", λέει ο κ. Γερασίμου και συμπληρώνει ότι "εάν δεν υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις, το έργο θα είναι έτοιμο του χρόνου στη μέση της περιόδου συγκομιδής ώστε να αρχίσουμε τις παραλαβές".
http://www.agronews.gr/content/view/48273/240/lang,el/
===============================================================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου