
============================================
Αποκατάσταση της αλήθειας για το διαγωνισμό της Μεγαλόπολης
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ A.E.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
Με αφορμή τη σημερινή ανακοίνωση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για τη Μονάδα V του ΑΗΣ Μεγαλόπολης, με την οποία αναληθώς ισχυρίζεται ότι η σχετική Εισήγηση της Διοίκησης και των αρμοδίων υπηρεσιών της Επιχείρησης αποβλέπει στη ματαίωση (και μόνο) της διαγωνιστικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα, δήθεν, "να μας αρπάξουν οι Ιδιώτες τη Μονάδα", αποκρύπτοντας ότι η Εισήγηση προέβλεπε σαφώς την άμεση επαναπροκήρυξη του Έργου, προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, από τη ΔΕΗ ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
1. Ο τίτλος και μόνον της Εισήγησης με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΜΚΘ/6950/24-7-2009, είναι σαφής ως προς το σύνολο της υπόθεσης, διότι ρητά αναφέρεται ότι πρόκειται για : "Ματαίωση της υπόψη διαγωνιστικής διαδικασίας και προκήρυξη νέου Διαγωνισμού".
Είναι λοιπόν προφανές ότι η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, παρουσιάζει μέρος μόνον της πραγματικότητας και παραπληροφορεί, δημιουργώντας σκοπίμως λανθασμένες εντυπώσεις, μια συμπεριφορά που χαρακτηρίσαμε, στην καλύτερη περίπτωση, δυσεξήγητη.
2. Στην Εισήγηση, αφού εκφράζονται επιφυλάξεις για την έγκαιρη υλοποίηση των έργων του αγωγού του φυσικού αερίου και του δικτύου των 400 kV, θεωρείται "αναγκαία η ματαίωση της Διαγωνιστικής Διαδικασίας ΔΜΚΘ-11 07 2251 και η προκήρυξη νέου Διαγωνισμού.".
3. Σύμφωνα πάντα με την Εισήγηση, μέσω της επαναπροκήρυξης θα υπήρχε, επιπλέον, η δυνατότητα βελτίωσης των Τευχών, ιδίως όσον αφορά το τίμημα, αφού προβλέπεται ρητά ότι : "Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες της συγκεκριμένης αγοράς, προτείνεται ο Προϋπολογισμός του Έργου να μειωθεί σε € 500.000.000 και να μην αποτελεί ανώτατο όριο Προσφοράς".
4. Στο Σχέδιο Απόφασης της Εισήγησης, προβλέπεται σαφώς η άμεση επαναπροκήρυξη του Διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, προβλέπονται επί λέξει:
4.1. "Εντέλλεται η αρμόδια Διεύθυνση ΔΜΚΘ όπως καταρτίσει Τεύχη νέας Διακήρυξης, με τις απαραίτητες προσαρμογές των Τευχών της ανωτέρω ματαιωθείσας Διακήρυξης σύμφωνα με τα αναφερόμενα της παραγράφου 5 της Εισήγησης ………, και να τα υποβάλει, όχι αργότερα από τις 31.10.2009, προς έγκριση από τον Γενικό Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας ασκούντα καθήκοντα και Γενικού Διευθυντή Παραγωγής.".
4.2. "Την εξουσιοδότηση του Γενικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας ασκούντα καθήκοντα και Γενικού Διευθυντή Παραγωγής κ. Δ. Λάππα να επιλέξει την ημερομηνία δημοσίευσης της νέας Προκήρυξης.".
4.3. "Εντέλλεται η αρμόδια Διεύθυνση ΔΝΕΜ όπως προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίηση των απαραίτητων έργων μεταφοράς για την έγκαιρη λειτουργία της Μονάδας.".
Με βάση τα παραπάνω, συνάγεται ευλόγως το συμπέρασμα ότι η υπόψη εισήγηση της ΔΜΚΘ, κάθε άλλο παρά σηματοδοτούσε εγκατάλειψη της κατασκευής της Μονάδας V του ΑΗΣ Μεγαλόπολης. Αντίθετα, απέβλεπε στη συνέχιση της διαδικασίας υλοποίησης κατασκευής της Μονάδας, σύμφωνα με το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Εταιρείας μας.
Μάλιστα δε η κατακύρωση του σχετικού διαγωνισμού με όρους που διασφαλίζουν την Επιχείρηση και ουδόλως αφίστανται του πνεύματος της εισήγησης - επιλογή που ανήκει αποκλειστικά στο Διοικητικό Συμβούλιο - ευθυγραμμίζεται πλήρως και επιβεβαιώνει την ορθότητα του σκεπτικού της Εισήγησης των Υπηρεσιών μας, που μοιράστηκε στα μέλη του Δ.Σ. για τη συνεδρίαση της 28ης Ιουλίου 2009.
* Συνημμένα σε μορφή Pdf:
1. Επιστολή του Γενικού Διευθυντή Παραγωγής με αρ. πρωτ. ΓΔ/Π/5983/27.08.2009
2. Εισήγηση με αρ. πρωτ. ΔΜΚΘ/6950/24-7-2009
Αθήνα, 27.8.2009 ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
===========================================
ΔΕΗ: Νέα απάντηση στη ΓΕΝΟΠ για Μεγαλόπολη
Δημοσιεύθηκε: 19:31 - 27/08/09
Σε σημερινή ανακοίνωση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για τη Μονάδα V του ΑΗΣ Μεγαλόπολης, με την οποία ισχυρίζεται ότι η ΔΕΗ αποσκοπεί στην ματαίωση του διαγγωνισμού, απαντά εκ νέου η ΔΕΗ.
Αναλυτικότερα, επισημαίνονται τα ακόλουθα στην ανακοίνωση της ΔΕΗ.
"Με αφορμή τη σημερινή ανακοίνωση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για τη Μονάδα V του ΑΗΣ Μεγαλόπολης, με την οποία αναληθώς ισχυρίζεται ότι η σχετική Εισήγηση της Διοίκησης και των αρμοδίων υπηρεσιών της Επιχείρησης αποβλέπει στη ματαίωση (και μόνο) της διαγωνιστικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα, δήθεν, «να μας αρπάξουν οι Ιδιώτες τη Μονάδα», αποκρύπτοντας ότι η Εισήγηση προέβλεπε σαφώς την άμεση επαναπροκήρυξη του Έργου, προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, από τη ΔΕΗ ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
1. Ο τίτλος και μόνον της Εισήγησης με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΜΚΘ/6950/24-7-2009, είναι σαφής ως προς το σύνολο της υπόθεσης, διότι ρητά αναφέρεται ότι πρόκειται για : «Ματαίωση της υπόψη διαγωνιστικής διαδικασίας και προκήρυξη νέου Διαγωνισμού».
Είναι λοιπόν προφανές ότι η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, παρουσιάζει μέρος μόνον της πραγματικότητας και παραπληροφορεί, δημιουργώντας σκοπίμως λανθασμένες εντυπώσεις, μια συμπεριφορά που χαρακτηρίσαμε, στην καλύτερη περίπτωση, δυσεξήγητη.
2. Στην Εισήγηση, αφού εκφράζονται επιφυλάξεις για την έγκαιρη υλοποίηση των έργων του αγωγού του φυσικού αερίου και του δικτύου των 400 kV, θεωρείται «αναγκαία η ματαίωση της Διαγωνιστικής Διαδικασίας ΔΜΚΘ-11 07 2251 και η προκήρυξη νέου Διαγωνισμού.».
3. Σύμφωνα πάντα με την Εισήγηση, μέσω της επαναπροκήρυξης θα υπήρχε, επιπλέον, η δυνατότητα βελτίωσης των Τευχών, ιδίως όσον αφορά το τίμημα, αφού προβλέπεται ρητά ότι : «Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες της συγκεκριμένης αγοράς, προτείνεται ο Προϋπολογισμός του Έργου να μειωθεί σε € 500.000.000 και να μην αποτελεί ανώτατο όριο Προσφοράς».
4. Στο Σχέδιο Απόφασης της Εισήγησης, προβλέπεται σαφώς η άμεση επαναπροκήρυξη του Διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, προβλέπονται επί λέξει:
4.1. «Εντέλλεται η αρμόδια Διεύθυνση ΔΜΚΘ όπως καταρτίσει Τεύχη νέας Διακήρυξης, με τις απαραίτητες προσαρμογές των Τευχών της ανωτέρω ματαιωθείσας Διακήρυξης σύμφωνα με τα αναφερόμενα της παραγράφου 5 της Εισήγησης ………, και να τα υποβάλει, όχι αργότερα από τις 31.10.2009, προς έγκριση από τον Γενικό Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας ασκούντα καθήκοντα και Γενικού Διευθυντή Παραγωγής.».
4.2. «Την εξουσιοδότηση του Γενικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας ασκούντα καθήκοντα και Γενικού Διευθυντή Παραγωγής κ. Δ. Λάππα να επιλέξει την ημερομηνία δημοσίευσης της νέας Προκήρυξης.».
4.3. «Εντέλλεται η αρμόδια Διεύθυνση ΔΝΕΜ όπως προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίηση των απαραίτητων έργων μεταφοράς για την έγκαιρη λειτουργία της Μονάδας.».
Με βάση τα παραπάνω, συνάγεται ευλόγως το συμπέρασμα ότι η υπόψη εισήγηση της ΔΜΚΘ, κάθε άλλο παρά σηματοδοτούσε εγκατάλειψη της κατασκευής της Μονάδας V του ΑΗΣ Μεγαλόπολης. Αντίθετα, απέβλεπε στη συνέχιση της διαδικασίας υλοποίησης κατασκευής της Μονάδας, σύμφωνα με το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Εταιρείας μας.
Μάλιστα δε η κατακύρωση του σχετικού διαγωνισμού με όρους που διασφαλίζουν την Επιχείρηση και ουδόλως αφίστανται του πνεύματος της εισήγησης – επιλογή που ανήκει αποκλειστικά στο Διοικητικό Συμβούλιο – ευθυγραμμίζεται πλήρως και επιβεβαιώνει την ορθότητα του σκεπτικού της Εισήγησης των Υπηρεσιών μας, που μοιράστηκε στα μέλη του Δ.Σ. για τη συνεδρίαση της 28ης Ιουλίου 2009".
===================================
ΔΕΗ: Βλάβες σε Κεφαλλονιά και Ζάκυνθο
Δημοσιεύθηκε: 19:38 - 27/08/09
Από τη ΔΕΗ ανακοινώνεται ότι, λόγω της πτώσης του πυροσβεστικού αεροσκάφους στην Κεφαλλονιά σε εναέριο τμήμα Γραμμών Υψηλής Τάσης (ΥΤ), κόπηκαν δύο αγωγοί 150 kV, με αποτέλεσμα να διακοπεί η διασύνδεση μεταξύ Κεφαλλονιάς και Ζακύνθου.
Οι κομμένοι αγωγοί κατά την πτώση τους προσέκρουσαν σε Δίκτυο Μέσης Τάσης (ΜΤ), που διερχόταν κάτω από την ΥΤ, προκαλώντας τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο νότιο τμήμα της Κεφαλλονιάς. Μετά τις εργασίες απομάκρυνσης των γραμμών ΥΤ, η ηλεκτροδότηση του συνόλου των πελατών εξασφαλίσθηκε σταδιακά μέχρι τις 14:55.
Επειδή η αποκατάσταση της βλάβης των κομμένων αγωγών Υψηλής Τάσης (ΥΤ) είναι ζωτικής σημασίας για την ασφαλή ηλεκτροδότηση της Κεφαλλονιάς και της Ζακύνθου (που συνδέονται υποθαλασσίως με εφεδρική γραμμή), συνεργεία της ΔΕΗ έσπευσαν άμεσα από την Αιτωλοακαρνανία στην Κεφαλλονιά, προκειμένου να αποκαταστήσουν όσο το δυνατόν ταχύτερα τη συγκεκριμένη βλάβη.
http://www.euro2day.gr/news/highlights/121/articles/536021/Article.aspx
=================================================
Πατέρας δύο παιδιών ο άτυχος πιλότος
Έπεσε πυροσβεστικό αεροπλάνο. Νεκρός ο πιλότος
Νεκρός είναι ο πιλότος του πυροσβεστικού αεροσκάφους τύπου Πετζετέλ που κατέπεσε πριν λίγη ώρα 2 μίλια δυτικά της Κεφαλονιάς.
Δύο αεροπλάνα είχαν απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, για να κατασβέσουν φωτιά κοντά στο χωριό Κατσέλι, κοντά στο Αργοστόλι.
Το ένα εκ των δύο αεροσκαφών με χειριστή των 55χρονο πιλότο, απόστρατο σμήναρχο της Π.Α και πατέρα δύο παιδιών, κατέπεσε και συνετρίβη σε δρόμο της περιοχής Κατελειός, λίγα μόλις μέτρα από ξενοδοχείο της περιοχής.
Από κλιμάκια της Πυροσβεστικής εξετάζεται το ενδεχόμενο το αεροσκάφος να προσέκρουσε σε καλώδια της ΔΕΗ.
===============================================
Όπως έγινε γνωστό, δύο αεροπλάνα τύπου PZL απογειώθηκαν από το αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς, για να κατασβέσουν φωτιά κοντά στην περιοχή Κατελειό, έξω από το Αργοστόλι.
Το αεροπλάνο με χειριστή τον άτυχο πιλότο, Σμήναρχο (Ι) Κωτούλα Στέργιο, 55 ετών, έγγαμο και πατέρα 2 παιδιών, φέρεται να κατέπεσε και να συνετρίβη κατά τη διάρκεια της επιχείρησης δασοπυρόσβεσης. Το Πεζετέλ τυλίχθηκε στις φλόγες και επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της πυροσβεστικής.
Η συνολική πτητική του εμπειρία ήταν 4.025 ώρες πτήσης σε μαχητικά, μεταγωγικά και ψεκαστικά αεροσκάφη, εκ των οποίων 524 ώρες στα αεροσκάφη PZL.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ’ αριθμ. 1122, πολωνικής προέλευσης, με έτος κατασκευής και άφιξης στην Ελλάδα το 1983 και το οποίο είχε συμπληρώσει 4.733 ώρες πτήσεως. Το εν λόγω αεροσκάφος είχε βάση στην Κεφαλλονιά.
Σημειώνεται ότι τα αεροσκάφη τύπου Πεζετέλ είναι τα τελευταία χρόνια σε μεγάλο βαθμό παροπλισμένα, επιχειρώντας μόνο σε περιορισμένες εστίες φωτιάς, και μόνο πάνω από στεριά.
Για την διερεύνηση του ατυχήματος συστάθηκε επιτροπή από εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των εμπειρογνωμόνων σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ προσέκρουσε το αριστερό πτερύγιο του πυροσβεστικού αεροσκάφους τύπου Πεζετέλ που κατέπεσε στο Κατελειό Αργοστολίου.
=====================================================
"Επιδημία" εργατικών ατυχημάτων
Της Ρούλας Σαλούρου
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας, συμβαίνουν 4 φορές περισσότερα εργατικά ατυχήματα απ’ όσα δηλώνονται στο Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ). Συνολικά, τα επίσημα καταγεγραμμένα από το Σώμα, εργατικά ατυχήματα που συνέβησαν το 2008 ήταν 6.657. Συνεπώς, δεν θα ήταν ανακρίβεια να πει κανείς πως πέρυσι, συνέβησαν περίπου 26.657 εργατικά ατυχήματα. Από αυτά, τα επίσημα θύματα, όσοι δηλαδή έχασαν τελικά τη ζωή τους, ήταν 142 άνθρωποι.
Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, κατά μέσο όρο, περίπου 130 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους, εν ώρα εργασίας. Ο 24χρονος που έχασε χθες, τη ζωή του στη ΛΑΡΚΟ ήταν το υπ’ αριθμόν 1293 θύμα, που έπεσε εν ώρα καθήκοντος, την τελευταία δεκαετία. Ήταν δε, το δεύτερο θύμα, στην ίδια επιχείρηση, μέσα στον ίδιο μήνα (Αύγουστο) του ίδιου χρόνου. Και μάλιστα οι συνθήκες θανάτου των δύο εργαζόμενων ήταν πανομοιότυπες. Κάηκαν ζωντανοί, μετά από έκρηξη καμινιού. Προχθές, έναν ανειδίκευτος εργαζόμενος με 8μηνη σύμβαση, στη ΔΕΗ, σκοτώθηκε στην προσπάθεια του να αποκαταστήσει βλάβη στο δίκτυο χαμηλής τάσης.
Τα νέα, αυτά, θανατηφόρα εργατικά δυστυχήματα έρχονται με τον πλέον τραγικό τρόπο να αναδείξουν ότι στη χώρα μας, παρά τα τεράστια βήματα που έχουν γίνει στον τομέα της τεχνολογίας, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις παραμένουν ουραγοί στην ανανέωση του εξοπλισμού τους. Όπως μάλιστα, τονίζουν συνδικαλιστές, η περίπτωση της ΛΑΡΚΟ είναι χαρακτηριστική. Η έλλειψη ουσιαστικών και αποτελεσματικών μέτρων επιθεώρησης και ασφάλειας των μεταλλείων, η εγκατάλειψη του ελέγχου και της συντήρησης (η συγκεκριμένη μονάδα καμινίου παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα τις τελευταίες μέρες) έχουν ως αποτέλεσμα το νέο τραγικό περιστατικό μέσα σε ένα μήνα στην ίδια εταιρεία. Η ΓΣΕΕ επιρρίπτει ευθύνες και σε κυβερνητικά στελέχη, υποστηρίζοντας ότι τα υψηλότατα αμειβόμενα κομματικά στελέχη της Διοίκησης της ΛΑΡΚΟ, αφού κατάφεραν να την υπερχρεώσουν και να την απαξιώσουν ασχολούνται αποκλειστικά με το πως θα πετύχουν το ξεπούλημα της στους ιδιώτες και όχι με τα προβλήματα των εργαζόμενων και της εταιρείας. Η Συνομοσπονδία υποστηρίζει ότι τεράστιες είναι και οι ευθύνες της Κυβέρνησης και των Υπουργείων Απασχόλησης, Ανάπτυξης, Οικονομίας που εποπτεύουν και ελέγχουν την εταιρεία, αφού το πριν 25 μέρες θανατηφόρο δυστύχημα δεν τους ευαισθητοποίησε καθόλου.
Η υπουργός Απασχόλησης Φάνη Πάλλη Πετραλιά, εξέφρασε την βαθύτατη λύπη της, τα βαθιά και ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια του νεκρού, και υποστήριξε ότι βούληση της κυβέρνησης είναι η αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας των συνθηκών ασφαλείας στους χώρους εργασίας, η προστασία και η θωράκιση της υγείας και της ζωής των εργαζομένων.
Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης Κ. Μουσουρούλης έδωσε εντολή προσωρινής σφράγισης των πέντε ηλεκτροκαμίνων στο εργοστάσιο της Λάριμνας, ώστε να διεξαχθεί πλήρης έλεγχος στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις. Παράλληλα, θα ξεκινήσει, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, έλεγχος από Επιτροπή Διερεύνησης. Άλλωστε, βρίσκεται σε εξέλιξη η Ένορκη Διοικητική Εξέταση που είχε διαταχθεί για τη διερεύνηση του προηγούμενου δυστυχήματος της 2ας Αυγούστου 2009. Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, η Επιθεώρηση Μεταλλείων Νοτίου Ελλάδος στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της διενεργεί περιοδικούς ελέγχους στις εγκαταστάσεις των μεταλλευτικών επιχειρήσεων. Στο μεταλλουργικό συγκρότημα της ΛΑΡΚΟ είχε γίνει τακτικός έλεγχος το Μάρτιο του 2008 ενώ είχε προγραμματισθεί επόμενος τακτικός έλεγχος τον Οκτώβριο του 2009. Τα δύο δυστυχήματα, επισπεύσανε τη διαδικασία...
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, τους περισσότερους νεκρούς εργαζόμενους από την αρχή του χρόνου, τους συναντάμε σε τρεις συγκεκριμένους τομείς: Στα τεχνικά έργα, στα μεταλλεία και στη ΔΕΗ. Και στις τρεις αυτές οικονομικές δραστηριότητες, συναντάμε και τους περισσότερους εργαζόμενους με εργολαβία, ανειδίκευτη εργασία και χαμηλή εκπαίδευση. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Ομοσπονδία εργαζομένων στον κλάδο Μετάλλου, ένας στους τέσσερις νεκρούς εργαζόμενους είναι μεταλλεργάτης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ), την τελευταία 10ετία είχαμε επίσημα καταγεγραμμένα τα εξής θανατηφόρα εργατικά δυστυχήματα:
• 2000 127 δυστυχήματα
• 2001 188 δυστυχήματα
• 2002 153 δυστυχήματα
• 2003 145 δυστυχήματα
• 2004 127 δυστυχήματα
• 2005 111 δυστυχήματα
• 2006 128 δυστυχήματα
• 2007 115 δυστυχήματα
• 2008 142 δυστυχήματα
• υπολογίζεται πως το 2009, 57 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους κατά την εργασία.
Μάλιστα, σύμφωνα με την αντιπολίτευση, εν μέσω συνθηκών οικονομικής κρίσης, με πιέσεις προς τους εργαζόμενους για εντατικοποίηση της εργασίας και μεθόδους καταστρατήγησης της νομοθεσίας, οι έλεγχοι του ΣΕΠΕ μειώνονται, αντί να αυξάνονται.
Συγκεκριμένα, το 2008 για το οποίο υπάρχει έκθεση πεπραγμένων, διαπιστώνεται μείωση των ελέγχων του ΣΕΠΕ προς τις επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 24.600 έλεγχοι σε επιχειρήσεις, δηλαδή 3.295 λιγότεροι σε σχέση με το 2007. Αντίστοιχα, οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν ήταν 4.047, δηλαδή μειωμένες κατά 601 σε σχέση με το 2007 και κατά 880 σε σχέση με το 2006. Συνολικά, τα εργατικά ατυχήματα έφθασαν τον προηγούμενο χρόνο τα 6.657.
Σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκδοση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιεινής και Ασφάλειας στην Εργασίας (ΕΛΙΝΥΑΕ), από το 1970 έως το 2006, ο αριθμός των εργατικών ατυχημάτων έχει μειωθεί κατά περίπου 55% (6.255 το 2006 έναντι 13.659 το 1972). Βέβαια, η μείωση αυτή, που αντιστοιχεί στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, στο πέρασμα του χρόνου, δεν αντικατοπτρίζεται αντίστοιχα και στα θανατηφόρα ατυχήματα, ο αριθμός των οποίων έχει μειωθεί κατά περίπου 15% και πλέον δεν παρουσιάζει τάσεις μείωσης (128 το 2006, έναντι 151 το 1970, ήτοι μείωση 15,32% με 116 δυστυχήματα κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο).
http://www.capital.gr/News.asp?id=801917
==================================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου