Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Πέφτουν οι ΜΑΣΚΕΣ



Αναχώρησαν 09:00 τα ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από Κοζάνη και Πτολεμαΐδα με συναδέλφους που θα συμμετέχουν στην απογευματινή διαδήλωση της ΓΕΝΟΠ και την αυριανή απεργία.
===================================
Πορεία με χάπενινγκ της ΓΕΝΟΠ ενάντια στην απογύμνωση της ΔΕΗ
Σε κατάληψη των κεντρικών γραφείων της ΔΕΗ στην οδό Χαλκοκονδύλη προχώρησαν αργά χθες το βράδυ συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ.
Οι εργαζόμενοι ανήρτησαν δύο πανό στην πρόσοψη του κτιρίου με συνθήματα διαμαρτυρίας για το Ασφαλιστικό και τα εργασιακά και για την απαγόρευση των προσλήψεων στη ΔΕΗ. Με χάπενινγκ, συγκέντρωση σήμερα το απόγευμα και στη συνέχεια πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών, η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ διαδηλώνει την αντίδρασή της στο Ασφαλιστικό, το Εργασιακό και σε όσους μέσα στην κυβέρνηση σχεδιάζουν κομμάτιασμα της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, σήμερα στις 6 πραγματοποιείται συγκέντρωση εργαζομένων της ΔΕΗ, έξω από τα γραφεία της επιχείρησης στην οδό Χαλκοκονδύλη, και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών στην Πλατεία Συντάγματος. Οπως λέει στην «Ε» ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Νίκος Φωτόπουλος, η κινητοποίηση αποτελεί αντίδραση για το Ασφαλιστικό, καθώς υποβαθμίζεται ο ασφαλιστικός φορέας, ενώ διακυβεύονται τα δικαιώματα των εργαζομένων της ΔΕΗ στην περιουσία της επιχείρησης, όπως αυτά έχουν αναγνωριστεί με προγενέστερο νόμο. Επίσης, η ηγεσία της συνδικαλιστικής οργάνωσης θέλει να στείλει μήνυμα σε κύκλους της κυβέρνησης, οι οποίοι σχεδιάζουν και καλλιεργούν κλίμα υπέρ της μείωσης του ποσοστού του Δημοσίου στη ΔΕΗ, πώλησης μονάδων κ.λπ. «Τους προειδοποιούμε» δηλώνει ο Νίκος Φωτόπουλος, «ότι τα σχέδιά τους μπορούν να γίνουν πραγματικότητα μόνο όταν και ο τελευταίος συνδικαλιστής τής ΔΕΗ μπει στη φυλακή». Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής, η ΓΕΝΟΠ αντιδρά σε κάθε προοπτική να «σπάσουν» οι δραστηριότητες της επιχείρησης, κυρίως σε ό,τι αφορά τα δίκτυα μεταφοράς και διανομής. Τη διαδικασία αυτή προβλέπει η οδηγία του τρίτου ενεργειακού πακέτου, με τελευταία ημερομηνία εφαρμογής τον Φεβρουάριο του 2011, ενώ η κυβέρνηση έχει αναλάβει δέσμευση έναντι της τρόικας να το εφαρμόσει χωρίς να υπερβεί το χρονοδιάγραμμα.

Μ.Κα.
=============================
Κινητοποιήσεις εργαζομένων σε ΔΕΗ, ΙΚΑ, ΕΔΥ
(ANA) – 2 ώρες πριν

Εργαζόμενοι και συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ, οι οποίοι διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό και τα εργασιακά, παραμένουν επί του πεζοδρομίου έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Χαλκοκονδύλη. Οι εργαζόμενοι διαμαρτυρόμενοι για τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στον κλάδο τους, έχουν αναρτήσει από την Κυριακή πανό στην πρόσοψη του κτιρίου στο οποίο αναφέρεται: "Εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε". Στις 18:00 το απόγευμα η ΓΕΝΟΠ θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά από τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ και πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών. Επίσης, θα συμμετάσχει και στην αυριανή 24ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ για το ασφαλιστικό. Έληξε η κατάληψη στα γραφεία του ΙΚΑ στην Αγίου Κωνσταντίνου που πραγματοποιούσαν από το πρωί εργαζόμενοι του ΙΚΑ διαμαρτυρόμενοι για τις αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις. Αντιπροσωπία από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων βρίσκεται στο Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να κάνει γνωστά τα αιτήματά τους για θεσμικά και οικονομικά ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο του. Στην επιστολή τους αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής: "Η αντισυνταγματική, εξοντωτική φορολόγησή των υπαλλήλων του ΥΠΕΞ κατά το δοκούν και κατά παράβαση πλειάδας δικαστικών αποφάσεων, οι αυθαίρετες περικοπές του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εξωτερικών και η επιχειρούμενη οργανική αναδιάρθρωση του Υπουργείου ερήμην των λειτουργών του, η αδικαιολόγητη καθυστέρηση των υπηρεσιακών μετακινήσεων και η πλήρης αδιαφορία για τον προγραμματισμό της ζωής των υπαλλήλων και των οικογενειών τους, δηλαδή όλα αυτά που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα, στοιχειοθετούν την εντύπωση ότι η πολιτική ηγεσία μας, όχι μόνο δεν αξιοποιεί θεσμικά την Διπλωματική Υπηρεσία στο πλαίσιο ενός ευρύτερου μακροπρόθεσμου εθνικού σχεδιασμού, αλλά επιφυλάσσει για το ανθρώπινο δυναμικό του Υπουργείου Εξωτερικών τη μεταχείριση αποδιοπομπαίου τράγου".
===================

Μάχη χαρακωμάτων για να μην αλλάξει στην ουσία το σημερινό καθεστώς λειτουργίας της χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρισμού δίνει η ΔΕΗ με αιχμές το CO2, την αλλαγή του τρόπου χρήσης των νερών και τη διαθεσιμότητα των μονάδων της.
Σε μια επιστολή 16 σελίδων προς τη ΡΑΕ, όπου καταθέτει τις απόψεις της επί των προτάσεων της τελευταίας σχετικά με τις κυοφορούμενες αλλαγές στη χονδρεμπορική, η ΔΕΗ, σε «δραματικό» συχνά τόνο, προειδοποιεί ότι αν αυτές υιοθετηθούν, ειδικά η ενσωμάτωση του κόστους CO2 στον υπολογισμό του ελάχιστου μεταβλητού κόστους των μονάδων, οι επιπτώσεις θα είναι καταστροφικές. Τόσο για την ίδια, όσο επίσης για τους ανταγωνιστές της στη λιανική (!), αλλά και για τους πελάτες της, αφού «αν η εν λόγω δαπάνη (CO2) περάσει στα τιμολόγια θα παρουσιαστεί εκτίναξη του πληθωρισμού».
Η επιστολή διαπνέεται στο σύνολό της, από το φόβο τυχόν αύξησης της ΟΤΣ, που για τη ΔΕΗ μεταφράζεται σε χαμηλότερα κέρδη από τα περυσινά προς όφελος φυσικά των ανεξάρτητων παραγωγών.

Παίζει «άμυνα» με τα δικαιώματα

Το μεγαλύτερο βάρος της «άμυνάς» της, το εστιάζει στην μη σύνδεση των δικαιωμάτων εκπομπών ρύπων με το μεταβλητό κόστος των μονάδων, προειδοποιώντας ότι σε μια τέτοια περίπτωση η ΟΤΣ θα αυξηθεί κατά 10-12 ευρώ/ MWh κατά μέσον όρο (οπότε από τα 50 περίπου ευρώ σήμερα, θα ανεβεί στα 60 ευρώ). Το πρόβλημα ωστόσο για τη ΔΕΗ είναι η ανομοιόμορφη αύξηση του ωριαίου προφίλ της Οριακής Τιμής, όπως λέει, καθώς θα παρατηρηθεί αύξηση 20-22 ευρώ/MWh τη νύχτα και μόνο 6-7 ευρώ/MWh την ημέρα, άρα θα υπάρξει στρέβλωση της χονδρεμπορικής αγοράς, με υποκατάσταση των λιγνιτικών (χαμηλού κόστους) μονάδων το βράδυ, από αντίστοιχες ρυπογόνες μονάδες εξωτερικού, μέσω εισαγωγών.
«Η ελληνική χονδρεμπορική αγορά», συνεχίζει η ΔΕΗ , «θα γίνει τεχνητά η ακριβότερη όλης της Ευρώπης, ακόμη και από την Ιταλία κατά τις νυχτερινές ώρες, άρα θα γίνονται αυξημένες νυχτερινές εισαγωγές (π.χ. πρόσθετα 500 MW από Ιταλία, ίσως και από Τουρκία στο άμεσο μέλλον) που θα δημιουργήσουν συμφόρηση στο ελληνικό σύστημα τη νύχτα. Επίσης, σύμφωνα πάντα με την επιχείρηση, η ελληνική χονδρεμπορική αγορά θα γίνει τεχνητά μια από τις ακριβότερες της Ευρώπης (μαζί με την Ιταλία), κατά μέσο όρο όλες τις ώρες, τη στιγμή που η λιανεμπορική αγορά είναι μια από τις φθηνότερες.
Απώλειες 140 εκ. ευρώ
Σαν επιστέγασμα των επιπτώσεων από τη σύνδεση CO2- ΟΤΣ, η ΔΕΗ επικαλείται ότι η αύξηση της Οριακής θα της στοιχίσει 140 εκ. ευρώ για αγορές ηλεκτρικής ενέργειας από τρίτους (εισαγωγείς, παραγωγούς και ΑΠΕ). Δείγμα της τακτικής που προφανώς θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα είναι ότι στοχοποιεί τους ανταγωνιστές της, λέγοντας ότι «ποσοστό 45% αυτής της αύξησης θα διοχετευθεί προς τους εισαγωγείς (traders), με αντίστοιχη χρηματική εκροή πιθανότατα προς το εξωτερικό, σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από έντονη οικονομική δυσπραγία, επιπλέον ποσοστό 30% θα διοχετευθεί προς Τρίτους Παραγωγούς (ELPEDISON, TEΡΝΑ, κλπ) και 25% προς ΑΠΕ». Κλείνει, προειδοποιώντας ότι αν η «παραπάνω αυξημένη δαπάνη δεν περάσει στους τελικούς καταναλωτές (τιμολόγια), τα αποτελέσματα χρήσης της ΔΕΗ θα μειωθούν ισόποσα ανά έτος, ενώ αν περάσει, θα παρουσιαστεί εκτίναξη του πληθωρισμού»!
Στην αγορά ωστόσο σχολιάζουν, ότι τα 140 εκ. ευρώ τα οποία «διαμαρτύρεται» η επιχείρηση ότι θα επιβαρυνθεί, είναι στην ουσία τα ποσά που κέρδισε άκοπα πέρυσι, «παίζοντας» με τα νερά - σύμφωνα με την καταγγελία της Egl στη ΡΑΕ- με την ανοχή του ΔΕΣΜΗΕ και πραγματοποιώντας πλασματικές εγχύσεις στο σύστημα, με συνέπεια να διαμορφωθεί σε τεχνητά χαμηλά επίπεδα η ΟΤΣ (γύρω στα 40 ευρώ). Σαν συνέπεια των όσων έγιναν πέρυσι, συνεχίζουν οι ίδιες πηγές, διευρύνθηκε τόσο πολύ η ψαλίδα μεταξύ Οριακής Τιμής και τιμών ΑΠΕ, ώστε ο ΔΕΣΜΗΕ να φτάσει να έχει ζημιές τον περασμένο Απρίλιο 106 εκ. ευρώ, μην έχοντας χρήματα να πληρώσει τους «πράσινους» παραγωγούς. «Τα 140 εκ. ευρώ για τα οποία μιλάει η ΔΕΗ, είναι στην ουσία, τα 106 εκ. ευρώ που έλειπαν πέρυσι από τον ΔΕΣΜΗΕ χάρη στις αλχημείες με την ΟΤΣ», λένε όσοι ασκούν κριτική στα επιχειρήματα της επιχείρησης. Διότι δεν θα χρειαζόταν να αυξηθεί 15 φορές το Τέλος ΑΠΕ (από 0,3 σε 5,56 ευρώ/ MWh), αν η ΟΤΣ ήταν εύλογη. Εμμέσως πλην σαφώς, συνεχίζουν οι ίδιοι αναλυτές, η ΔΕΗ παραδέχεται ότι πέρυσι έπαιζε με τον Κώδικα και με τις διαθεσιμότητες των μονάδων της.

Γιώργος Φιντικάκης

========================
Πέφτουν οι υπογραφές για το δάνειο από την ΕΤΕπ

Το διήμερο 30/6 – 1/7 “πέφτουν” τελικά οι υπογραφές για το δάνειο των 2 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) με σκοπό την χρηματοδότηση έργων του ΕΣΠΑ. Το επιτόκιο του δανείου θα είναι χαμηλό (2-3%) και όπως αναφέρουν στελέχη της ΕΤΕπ η τράπεζα εξετάζει την σύναψη επιπλέον δανείων με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Η προκαταβολή του δανείου με άμεση εκταμίευση θα κυμανθεί μεταξύ 700 και 800 εκατ. ευρώ.
Μεταξύ των έργων για τα οποία έχει ήδη διατυπωθεί αίτημα δανειοδότησης από την ΕΤΕπ είναι η κατασκευή μονάδας της ΔΕΗ στην Μεγαλόπολη αξίας 260 εκατ ευρώ, έργα ανάπλασης στη Βέροια και μεγάλος αριθμός ΣΔΙΤ.
Στο πρόγραμμα δανειοδότησης των 2 δισ. ευρώ θα ενταχθούν σιδηροδρομικά έργα, περιφερειακοί οδικοί άξονες της Εγνατίας, έργα πολιτισμού, τουρισμού και ναυτιλίας, περιβαλλοντικές παρεμβάσεις, δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων (γυναικεία, νεανική επιχειρηματικότητα, δράση επιδότησης μικρομεσαίων μέσω ΕΣΠΑ), δράσεις απασχόλησης, εκπαίδευσης, υγείας, ψηφιακής σύγκλισης, έρευνας.
===============================
Δίνουν πακέτο ΕΥΔΑΠ - ΕΥΑΘ σε γαλλικούς ομίλους
Λύση-πακέτο για την πώληση των δύο κρατικών εταιρειών ΕΥΔΑΠ - ΕΥΑΘ μελετά η κυβέρνηση της Ελλάδας, με τους γαλλικούς ομίλους Suez και Veolia να έχουν τον πρώτο λόγο. Η Suez Environment συνεργάζεται ήδη με την Intrakat στη διαχείριση απορριμμάτων, ενώ η GDF Suez έχει υπογράψει στρατηγική συνεργασία στην ενέργεια με τον όμιλο ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Η Veolia υπέγραψε προ μηνών συμφωνία με την MIG για από κοινού παρουσία στην Ελλάδα.

Στο Υπουργείο Οικονομικών ξαναγράφουν το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων για την τριετία 2010-2012 αποκλείοντας το σχέδιο για την δημιουργία εταιρείας συμμετοχών. Η δυσμενής χρηματιστηριακή συγκυρία δεν επιτρέπει την άντληση υπεραξιών από το Χ.Α. Όμως, στο σχέδιο νόμου για τα τυχερά παιχνίδια, που δημοσιοποιείται εντός των ημερών, θα αναφέρεται πως ιδιωτικοποιείται ο Οργανισμός Ιπποδρομιών (ΟΔΙΕ).

Η κυβέρνηση ετοιμάζεται μέσα στο καλοκαίρι να προσλάβει όλους τους συμβούλους (χρηματοοικονομικούς, νομικούς) που θα τρέξουν τα projects του Δημοσίου έτσι ώστε να διασφαλισθούν οι εισπράξεις των 3 δισ. ευρώ που προβλέπονται στο Μνημόνιο. Η αρχή θα γίνει με τους συμβούλους του ΟΣΕ που θα ανακοινωθούν τις προσεχείς ημέρες, με την κυβέρνηση να θέλει να παραδώσει τον Οργανισμό «καθαρό» από χρέη (φθάνουν τα 10 δισ. ευρώ) στο επενδυτικό σχήμα που θα εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Στον ΟΣΕ και ειδικότερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Υπ. Οικονομικών βρίσκεται σε συζητήσεις με τους γαλλικούς, κινεζικούς και ολλανδικούς σιδηροδρόμους. Να σημειωθεί ότι την 1η Ιουλίου αναμένεται να επισκεφθεί την Ελλάδα ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών. Αρμόδιες πηγές συνδέουν το ταξίδι του με το ενδεχόμενο ανάληψης του μάνατζμεντ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους γαλλικούς σιδηροδρόμους (SNCF). Μετά τον ΟΣΕ θα ακολουθήσουν οι σύμβουλοι για τις δύο εταιρείες διαχείρισης υδάτινων πόρων, ΕΥΔΑΠ - ΕΥΑΘ.
Αυτό που εξετάζεται είναι τα ποσοστά που σκοπεύει να διαθέσει το Δημόσιο να δοθούν σε ένα στρατηγικό επενδυτή, ο οποίος παράλληλα θα αναλάβει και το μάνατζμεντ των δύο εταιρειών. Ο Γ. Παπακωνσταντίνου έχει ήδη ανακοινώσει την πώληση του 10% της ΕΥΔΑΠ και του 23% της ΕΥΑΘ με τον πρώτο λόγο για τα ελληνικά «νερά» να τον έχουν οι Γάλλοι. Το ενδιαφέρον των δύο γαλλικών εταιρειών Suez Environment και Veolia είναι τέτοιο που σχεδόν έχει «απομονώσει» άλλους ευρωπαϊκούς μνηστήρες του ιδίου χώρου.

Στους Κινέζους τα λιμάνια

ΓΙΑ ΤΑ λιμάνια υπάρχει αραβοκινεζικό ενδιαφέρον. Οι Κινέζοι πατάνε ήδη με το ένα πόδι στην Ελλάδα μέσω του λιμανιού του Πειραιά, επιδιώκοντας να επεκτείνουν το δίκτυό τους. Θέλουν ένα ακόμη λιμάνι με πρόσβαση στην Αδριατική. Οι Άραβες ψάχνουν λιμάνια με αποθηκευτικούς χώρους για υγρά και αέρια καύσιμα. Από το νέο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων η κυβέρνηση έχει αποκλείσει την δημιουργία εταιρείας συμμετοχών, που διατηρεί το Δημόσιο σε κρατικές εταιρείες, όπως ΟΤΕ και ΔΕΗ.
Αντίθετα, έχει συμπεριληφθεί το σχέδιο αποκρατικοποίησης των εταιρειών ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, ΕΑΒ, ΟΔΙΕ και ΛΑΡΚΟ. Την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Ιπποδρομιών θα προβλέπει σχέδιο νόμου για το ιντερνετικό στοίχημα που θα δοθεί σύντομα στη δημοσιότητα.

Γαλλοϊταλικό ενδιαφέρον για ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ

Αλλαγή σχεδίων υπάρχει και για την ΔΕΠΑ. Ανώτερα στελέχη στην πλατεία Συντάγματος εκτιμούν ότι δεν πρέπει να διαχωριστεί η ΔΕΠΑ από τη θυγατρική ΔΕΣΦΑ, διότι έτσι θα πουληθεί καλύτερα! Άλλωστε η υφιστάμενη νομοθεσία απαγορεύει στο ελληνικό δημόσιο να εκχωρήσει το μάνατζμεντ της ΔΕΠΑ στο οποίο εντάσσεται και η ΔΕΣΦΑ σε ξένο στρατηγικό επενδυτή. Το εμπόδιο αυτό δυσκολεύει την αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ.
Υπάρχει όμως και ένα άλλο, αυτό της option που έχει η ΔΕΗ (δικαίωμα προαίρεσης) για το 30% της ΔΕΠΑ. Η κυβέρνηση σκοπεύει να αγοράσει αυτό το ποσοστό, το ύψος του οποίου θα αποτιμήσουν οι Σύμβουλοι που θα προσληφθούν για το συγκεκριμένο θέμα. Το παιχνίδι για την κρατική εταιρεία αερίου άνοιξε πρόσφατα με τη γνωστοποίηση ενδιαφέροντος, που έκανε η κυβέρνηση για τη διάθεση μετοχικού ποσοστού έως 49%.
Η διάθεση δεν αφορούσε μόνο τη ΔΕΠΑ, αλλά και τη ΔΕΣΦΑ, 100% θυγατρική της, και από την οποία αντλεί το 80% των συνολικών κερδών της. Στην περίπτωση της ΔΕΠΑ το ενδιαφέρον είναι γαλλοϊταλικό. Από γαλλικής πλευράς παρόντες δηλώνουν οι δύο μεγαλύτεροι ενεργειακοί παίκτες της Ευρώπης, η Gas De France και η Electricite De France. Οι Γάλλοι έχουν βάλει για τα καλά στο μάτι τις υπεραξίες της ελληνικής εταιρείας. Από κοντά σ’ αυτή την «κούρσα» βρίσκεται και η ιταλική ΕΝΙ, η οποία έχει ήδη συνεργασία με την ΔΕΠΑ για τον ελληνοϊταλικό αγωγό.

Βέλγοι και Ολλανδοί για τα ΕΛΤΑ

ΣΤΑ ΕΛΤΑ η κυβέρνηση βρίσκεται σε συζητήσεις τόσο με τα βελγικά (De Post - La Poste) όσο και με τα ολλανδικά ταχυδρομεία (TNT Post). Τα βελγικά ταχυδρομεία αποτελούν «παλαιό γνώριμο», καθώς είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ».
Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου έχει ήδη εξαγγείλει τη διάθεση του 39% των Ελληνικών Ταχυδρομείων (θα δοθεί και το μάνατζμεντ), με το ελληνικό δημόσιο να διατηρεί το 51% (10% κατέχει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο). Η κυβέρνηση επιθυμεί να προχωρήσει εγκαίρως σε στρατηγική συνεργασία με, κατά προτίμηση, ευρωπαϊκό ταχυδρομικό όμιλο, η οποία μπορεί να εξελιχτεί σε επιπλέον διάθεση ποσοστού.
Όσο πιο γρήγορα επιτευχθεί κάτι τέτοιο, τόσο καλύτερα για τα ΕΛΤΑ, ενόψει της πλήρους απελευθέρωσης της ευρωπαϊκής ταχυδρομικής αγοράς (τέλη του 2012), οπότε καταργείται το κρατικό μονοπώλιο στη διακίνηση φακέλων κάτω των 50 γραμμαρίων.
Ανώτερα στελέχη στην πλατεία Συντάγματος εκτιμούν ότι πεδίον δόξης λαμπρόν για το Δημόσιο ανοίγεται στον τομέα των συμβάσεων παραχώρησης που δρομολογούνται για περιφερειακά αεροδρόμια και λιμάνια.
Κατά τις πληροφορίες, ενδιαφέρον για τη διαχείριση των μεγάλων περιφερειακών αεροδρομίων έχει εκφραστεί από τα Αραβικά Εμιράτα, τα οποία αναζητούν ενδιάμεσους σταθμούς για τις εταιρείες τους στη Μεσόγειο.
====================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: