ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ, Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΕΜΑΧΙΖΕΤΑΙ * 11.100 ΧΛΜ. ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΩΣ 49%
Πάνε για πούλημα και το δίκτυο της ΔΕΗ
Του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΑ
Κερκόπορτα για την ιδιωτικοποίηση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΕΗ) και φυσικού αερίου (ΔΕΣΦΑ) ανοίγει για πρώτη φορά η κυβέρνηση, με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν λεφτά για επενδύσεις.
Στο κείμενο με τις βασικές αρχές του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας (ενσωμάτωση τρίτου ενεργειακού πακέτου), που παρουσίασε χθες στο υπουργικό συμβούλιο η Τίνα Μπιρμπίλη, ομολογείται ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το φυσικό μονοπώλιο της διαχείρισης του δικτύου της ΔΕΗ τεμαχίζεται και οδεύει προς τα χέρια ιδιωτών.
Το πουλάνε για να το επεκτείνουν, λέει, και να το συντηρήσουν. Υπάρχει λογική;
Η νέα κατά 100% θυγατρική εταιρεία της ΔΕΗ, που θα ονομάζεται ΑΔΕΣΜΗΕ και στην οποία θα μεταβιβαστούν το σύνολο των παγίων του κλάδου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και το προσωπικό του κλάδου (περίπου 1.600 εργαζόμενοι), προβλέπεται ότι σε ποσοστό μέχρι 49% θα μπορεί να μεταβιβαστεί σε τρίτους μέσω διάθεσης μειοψηφικού πακέτου. Σ' αυτήν θα περάσουν τα 11.100 χιλιόμετρα των εναέριων, υπόγειων και υποβρύχιων διασυνδέσεων υψηλής τάσης που μεταφέρουν τον ηλεκτρισμό σε όλη τη χώρα, οι υποσταθμοί Υ.Τ. κ.ά.
Μοναδική προϋπόθεση που τίθεται, οι επενδυτές να είναι ανεξάρτητοι από συμφέροντα και δραστηριότητες παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου. Πρακτικά, δηλαδή, ανοίγει η πόρτα για είσοδο των μετοχών της ΑΔΕΣΜΗΕ στο Χρηματιστήριο, μέσω της οποίας οι ιδιώτες θα έχουν σταθερά εξασφαλισμένα έσοδα στο διηνεκές, καθώς τα δίκτυα υψηλής τάσης αποφέρουν πάνω από 300 εκατ. ευρώ ετησίως στη ΔΕΗ.
Πουλάνε χάριν... συντήρησης
Σκοπός της διάθεσης μεριδίων σε ιδιώτες κατά την κυβέρνηση είναι η εξεύρεση κεφαλαίων της νέας εταιρείας, ώστε να επενδύσει σε έργα επέκτασης και συντήρησης του δικτύου μεταφοράς.
Μέχρι σήμερα, η κυβέρνηση επέμενε στην πολιτική ότι δεν πρόκειται το μερίδιό της στη ΔΕΗ να πέσει κάτω από το 51%, ωστόσο με τον -υποχρεωτικό λόγω της Οδηγίας- διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της ΔΕΗ στα τρία (μεταφορά, διανομή, παραγωγή) λύνει τα χέρια της για τμηματικές ιδιωτικοποιήσεις.
* Στο ίδιο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι τη λειτουργία της ημερήσιας αγοράς ηλεκτρισμού θα αναλάβει μια επίσης νέα 100% εταιρεία του Δημοσίου, η οποία θα αποτελεί μετεξέλιξη του σημερινού ΔΕΣΜΗΕ Α.Ε. Θα ονομάζεται Λειτουργός Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ Α.Ε.) και ενώ αρχικά θα ελέγχεται μόνο από το κράτος (σ.σ.: η ΔΕΗ έχει σήμερα το 49% του ΔΕΣΜΗΕ και θα το μεταβιβάσει), μελλοντικά προβλέπεται δυνατότητα να μπουν ιδιώτες στο μετοχικό της κεφάλαιο.
Ο ρόλος του είναι σημαντικός, καθώς θα καθορίζει τον ημερήσιο προγραμματισμό και την εκκαθάριση της αγοράς (σ.σ. ποιες μονάδες και με ποια σειρά θα πουλάνε ρεύμα στο σύστημα, σε ποια τιμή κ.ά.). Οι ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγοί ζητούν ο φορέας αυτός να είναι εντελώς ανεξάρτητος από το κράτος και τη ΔΕΗ, για λόγους ισότιμης μεταχείρισης.
Αυτό που κρατά στην ιδιοκτησία της η ΔΕΗ, μέσω όμως άλλης μίας κατά 100% θυγατρικής της, της ΑΔΔΗΕ Α.Ε., είναι τα δίκτυα διανομής χαμηλής και μέσης τάσης, μήκους 227.000 χιλιομέτρων, τους περίπου 150 υποσταθμούς, αλλά και τα 205 χιλ. δικτύου υψηλής τάσης στην Αττική. Δηλαδή την εμπορική της δραστηριότητα, μέσω της οποίας το ηλεκτρικό ρεύμα φτάνει στους 7,5 εκατ. οικιακούς και επιχειρηματικούς πελάτες της. Η κυριότητα των δικτύων διανομής θα παραμένει στη ΔΕΗ, η οποία υποχρεούται με δικούς της πόρους να χρηματοδοτεί την ανάπτυξη του δικτύου διανομής.
Θολή, η ιδιωτι- κοποίηση ΔΕΠΑ
Στο φυσικό αέριο παραμένει ως έχει το σημερινό μοντέλο λειτουργικού διαχωρισμού της εμπορικής ΔΕΠΑ από τον ιδιοκτήτη και διαχειριστή του δικτύου μεταφοράς (ΔΕΣΦΑ). Ωστόσο παραμένει θολός ο τελικός τρόπος που θα επιλεγεί για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ και, κυρίως, εάν θα συμπεριλαμβάνει και τη δυνατότητα μεταβίβασης σε ιδιώτες μεριδίων του ΔΕΣΦΑ.
Στο σχετικό κείμενο, η δυνατότητα εισόδου ιδιωτών στα δίκτυα μεταφοράς (αγωγοί φυσικού αερίου) προβλέπεται μόνο για τα δίκτυα του εθνικού συστήματος, τα οποία επρόκειτο να αρχίσουν να κατασκευάζονται μετά την 3η Σεπτεμβρίου 2009. Δηλαδή για το χερσαίο τμήμα του ελληνοϊταλικού αγωγού (600 χλμ.) και τις επεκτάσεις προς το Αλιβέρι, τη Μεγαλόπολη κ.ά., υπό το πρίσμα αυτό εξαιρούνται από πιθανή είσοδο ιδιωτών οι αγωγοί που μεταφέρουν φυσικό αέριο από τα ελληνοβουλγαρικά και ελληνοτουρκικά σύνορα, καθώς και από τον τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου στη νήσο Ρεβυθούσα.
Στο ενεργειακό νομοσχέδιο περιλαμβάνεται επίσης ρύθμιση για την αναβάθμιση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, καθώς και για την προστασία των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η ΡΑΕ αναβαθμίζεται και πλέον αποκτά νομική, διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, ενώ αναλαμβάνει τις άδειες, το νομικό πλαίσιο, τον έλεγχο των μη ανταγωνιστικών τιμολογίων και την εποπτεία της αγοράς.
Στον τομέα του καταναλωτή θεσπίζεται κώδικας για την προστασία του από καταχρηστικές συμπεριφορές προμηθευτών, επίλυση διαφορών
====================================
Aνεξαρτησία του διαχειριστή του ηλεκτρικού συστήματοςΚύριε διευθυντά
Αναφέρομαι στο άρθρο του κ. Μάνου στο φύλλο της 22/2/2011, όπου ο συντάκτης μεταξύ άλλων σχολιάζει την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του Διαχειριστή του Συστήματος Παραγωγής - Μεταφοράς (Π-Μ), δηλαδή του ΔΕΣΜΗΕ, που σήμερα ανήκει κατά 51% στο κράτος. Σήμερα, ο ΔΕΣΜΗΕ έχει τρεις βασικές αρμοδιότητες: α) Λειτουργεί το Σύστημα Π-Μ, β) λειτουργεί τη χονδρική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και (γ) προγραμματίζει την ανάπτυξη του συστήματος μεταφοράς (γραμμές και υποσταθμούς υψηλής τάσεως). Τα πάγια ανήκουν στη ΔΕΗ, η οποία αναλαμβάνει την υλοποίηση του προγράμματος ανάπτυξης και εξασφαλίζει τη συντήρηση. Ο ΔΕΣΜΗΕ είναι μικρή εταιρεία χωρίς πάγια, εκτός του κτιρίου όπου στεγάζονται οι κεντρικές του υπηρεσίες. Δημιουργήθηκε με τη μεταφορά από τη ΔΕΗ του προσωπικού που εκτελούσε προηγουμένως τις αρμοδιότητες αυτές.
Με τη νέα ρύθμιση η Γενική Διεύθυνση Μεταφοράς της ΔΕΗ και ο ΔΕΣΜΗΕ θα αποτελέσουν ανεξάρτητη εταιρεία, θυγατρική 100% της ΔΕΗ. Αυτό που φαίνεται να αγνοεί ο κ. Μάνος είναι ότι η θυγατρική αυτή εταιρεία θα έχει πλήρη ανεξαρτησία από τη μητρική εταιρεία, ώστε να εξασφαλίζεται η αντικειμενική αντιμετώπιση όλων των παικτών της αγοράς, όπως προβλέπει η Οδηγία 2003/54, άρθρο 10. Θα μπορούσε, φυσικά, να ήταν μία εταιρεία 100% ιδιοκτησία του κράτους, που όμως θα προϋπέθετε ότι το κράτος θα αγόραζε τα αντίστοιχα πάγια, κάτι πολύ δύσκολο με τα σημερινά οικονομικά του.
Το σχήμα αυτό, αντίθετα απ’ ό,τι πιστεύει ο κ. Μάνος, εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερη ανεξαρτησία του διαχειριστή από τη ΔΕΗ, αφού θα μπορεί όχι μόνο να προγραμματίζει την ανάπτυξη, αλλά και να κατασκευάζει τα νέα πάγια. Η μητρική εταιρεία, σύμφωνα με την Οδηγία, δεν μπορεί να παρεμβαίνει στην καθημερινή λειτουργία και τις επιμέρους αποφάσεις, αλλά μόνο εγκρίνει το ετήσιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της θυγατρικής. Με το σημερινό καθεστώς η ΔΕΗ έχει θεωρητικά τη δυνατότητα να καθυστερεί κάποια έργα, αφού η ίδια τα χρηματοδοτεί και τα κατασκευάζει, κάτι που βέβαια ποτέ δεν έχει γίνει.
Το παράδειγμα της γραμμής μεταφοράς που έφερε ο κ. Μάνος είναι ατυχές. Γενικά, η κατασκευή των γραμμών αποτελεί άθλο, κυρίως λόγω των αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών. Συνήθως οι τοπικοί άρχοντες φέρνουν προσκόματα, όχι τόσο από περιβαλλοντική ευαισθησία, αλλά για να μπορούν να επιδείξουν δράσεις υπέρ του περιβάλλοντος στις επόμενες εκλογές(!) και η κεντρική διοίκηση (ο υπουργός δίνει την άδεια για τις σημαντικές γραμμές) για λόγους «πολιτικού κόστους» δεν πάει κόντρα στους τοπικούς άρχοντες. Ειδικά για την υποβρύχια καλωδιακή γραμμή που αναφέρει ο κ. Μάνος, αυτή συνδέει κάποιο νησί, όπου ένας ιδιώτης θέλει να κατασκευάσει ένα αιολικό πάρκο, με το ηπειρωτικό δίκτυο. Σύμφωνα με τον νόμο, ο υποψήφιος παραγωγός, αφου πάρει τις νόμιμες άδειες, μπορεί μόνος του να κατασκευάσει τη γραμμή, ανεξάρτητα από τις ορέξεις της ΔΕΗ!
Αλβερτος Μαϊσης - Πρώην δ/ντής στη Γενική Διεύθυνση Μεταφοράς της ΔΕΗ
Aπάντηση
Ο κ. Μαΐσης πιστεύει ότι αν περιέλθει ο ΔΕΣΜΗΕ στη ΔΕΗ με τη μορφή 100% θυγατρικής, θα είναι ανεξάρτητος από τη ΔΕΗ. Νομίζω ότι κάνει λάθος και νομίζω ότι κάθε λογικός άνθρωπος που δεν προέρχεται από τη ΔΕΗ θα συμφωνήσει μαζί μου. Το λάθος αυτό, όμως, μπορεί να καταδικάσει το εγχείρημα δημιουργίας μιας ανταγωνιστικής αγοράς ενέργειας. Δεν θα ήμουν διατεθειμένος να το διακινδυνεύσω.
Παρατηρεί ο κ. Μαΐσης ότι ο ΔΕΣΜΗΕ θα μπορούσε, φυσικά, να ήταν μία εταιρεία 100% ιδιοκτησία του κράτους (όπως προτείνω), που όμως προϋποθέτει ότι το κράτος θα αγόραζε τα αντίστοιχα πάγια, κάτι που θεωρεί πολύ δύσκολο με τα σημερινά οικονομικά του. Δεν βλέπω τη δυσκολία να αγοράσει οτιδήποτε από τη ΔΕΗ το κράτος. Με δικά του λεφτά έγινε η ΔΕΗ και με τα λεφτά των καταναλωτών. Aλλωστε, θα μπορούσε να συμψηφίσει την απόκτηση των παγίων του δικτύου μεταφοράς με τις υπέρογκες παροχές του κράτους (700 εκατ. ευρώ ετησίως!) προς το Ταμείο της ΔΕΗ. Η ΔΕΗ, στον ενεργειακό χώρο, δεν είναι και δεν πρέπει να είναι τίποτε παραπάνω από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στον χώρο της ενέργειας. Δεν πρέπει να έχει προνόμια ούτε ειδική μεταχείριση. Δεν πρέπει να έχει καθοριστικό λόγο στη διαμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την αγορά ενέργειας. Από την απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας εξαρτάται η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας. Η λήψη κυβερνητικών αποφάσεων με γνώμονα τα συμφέροντα της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ βλάπτει την Ελλάδα.
Στεφανος Μανος
====================================
ΓΕΝΟΠ: Δεν θα αφήσουμε να πουλήσουν τα δίκτυα σε ιδιώτες Επί ποδός πολέμου έχει τεθεί από χθες η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, καθώς θεωρούν ότι με το νομοσχέδιο που παρουσίασε η κ. Μπιρμπίλη στο υπουργικό συμβούλιο ανοίγει για τα καλά η πόρτα για την ιδιωτικοποίηση μέχρι και του 49% του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρισμού, ιδιοκτησίας μέχρι σήμερα της ΔΕΗ.
Τα μέλη της διοίκησης του συνδικάτου που βρίσκονταν μέχρι αργά το βράδυ σε συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο αντίδρασης έναντι της συγκεκριμένης πρόβλεψης του νομοσχεδίου, δήλωναν αιφνιδιασμένα από την τροπή που έλαβαν τα πράγματα. Και τούτο διότι η δυνατότητα συμμετοχής ιδιωτών στο μετοχικό κεφάλαιο της θυγατρικής εταιρείας της ΔΕΗ στην οποία περιέρχονται τα πάγια και η λειτουργία του συστήματος μεταφοράς δεν είχε τεθεί στο τραπέζι στις μέχρι τώρα συνεννοήσεις με την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ και τη διοίκηση της ΔΕΗ.
Η ΓΕΝΟΠ εμφανίζεται αποφασισμένη να προχωρήσει σε κινήσεις με τις οποίες θα πιεστεί η κυβέρνηση να αποσύρει τη συγκεκριμένη διάταξη. «Είναι η πρώτη παρουσίαση ενός νομοσχεδίου. Εμείς δεν πρόκειται να επιτρέψουμε το νομοσχέδιο αυτό να γίνει νόμος εάν περιλαμβάνει τέτοιες κερκόπορτες για να παραχωρηθεί σε ιδιώτες η περιουσία της επιχείρησης και του ελληνικού λαού» δηλώνουν μεταξύ άλλων στο energypress στελέχη της ΓΕΝΟΠ.
====================================
ΑΣΣΕ-ΔΕΗ : ΔΕΗ ΤΕΛΟΣ - Πωλείται το 49% της ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
====================================
Απαλλαγή από ΦΠΑ έργων ηλεκτροπαραγωγής
Απαλλάσσονται του φόρου εισροών ΦΠΑ τα έργα σύνδεσης που μεταβιβάζει από 4.6.2010 η επιχείρηση παραγωγής στη ΔΕΗ, καθώς θεωρούνται επενδυτικά αγαθά.
Σύμφωνα με εγκύκλιο του γενικού διευθυντή Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών Δημήτρη Γεωργακόπουλου, όταν μεταβιβάζονται τα έργα σύνδεσης από την επιχείρηση παραγωγής, κατά κυριότητα, στη ΔΕΗ ή στον Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ) θεωρείται ότι χρησιμοποιούνται σε φορολογητέες δραστηριότητες και δεν απαιτείται διακανονισμός του φόρου, δεδομένου ότι θεωρούνται επενδυτικά αγαθά της επιχείρησης.
Η απαλλαγή αυτή ισχύει κατά τη διάρκεια της πενταετούς περιόδου διακανονισμού των παραδιδόμενων έργων σύνδεσης σταθμών αυτοπαραγωγής ή ανεξάρτητης παραγωγής (φωτοβολταϊκά, αιολικά, γεωθερμικά κ.λπ.) μέχρι το δίκτυο της ΔΕΗ ή του ΔΕΣΜΗΕ και για τα έτη που απομένουν. Αφορά τα έργα ηλεκτροπαραγωγής, τα οποία περιέρχονται στην κυριότητα της ΔΕΗ ή του ΔΕΣΜΗΕ και για τα οποία προέκυπτε υποχρέωση διακανονισμού για τον φόρο εισροών. Αφορούν: δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας μέσης ή χαμηλής τάσης, εναέριο ή υπόγειο, υποσταθμό διανομής αποτελούμενο από μετασχηματιστή μέσης προς χαμηλή τάση τοποθετημένο σε ένα ή δύο στύλους, καθώς και τα μέσα προστασίας και ζεύξης του δικτύου.
====================================
ΔΕΗ: 260 εποχικοί σε 39 υπηρεσίες Οι νέες εγκρίσεις. Προθεσμίες ανοιχτές
Σε 169 ανέρχονται οι νέες εγκρίσεις εποχικού προσωπικού που απέσπασαν από το ΑΣΕΠ πέντε ακόμα Υπηρεσίες της ΔΕΗ και, συγκεκριμένα, τέσσερις Ατμοηλεκτρικοί Σταθμοί (ΑΗΣ) και η Διεύθυνση Υδροηλεκτρικής Παραγωγής (ΔΥΗΠ) Συγκροτήματος Νέστου. Επίσης, «τρέχουν» 34 ακόμα προκηρύξεις για συνολικά 91 εποχικές θέσεις με οκτάμηνες συμβάσεις εργασίας, ανεβάζοντας τον αριθμό των «ανοιχτών» θέσεων στην Επιχείρηση στις 260.
Οσον αφορά τις νέες εγκρίσεις, αφορούν, κυρίως, αποφοίτους Γυμνασίου και Λυκείου τεχνικών ειδικοτήτων, οι οποίοι θα προσληφθούν στους ακόλουθους φορείς:
ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου, 75 θέσεις,
ΑΗΣ Πτολεμαΐδας, 49 θέσεις,
ΑΗΣ Αμυνταίου - Φιλώτα, 31 θέσεις,
ΑΗΣ Αθερινόλακκου, 17 θέσεις, και
ΔΥΗΠ Συγκρότημα Νέστου, επτά θέσεις.
Τρεις από τους παραπάνω φορείς καθόρισαν ήδη τις προθεσμίες και δέχονται αιτήσεις από τους υποψηφίους. Ειδικότερα έως την ερχόμενη Δευτέρα, 14 Μαρτίου, θα υποβάλλονται αιτήσεις στον ΑΗΣ Πτολεμαΐδας και έως τις 15 Μαρτίου στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου, ενώ στον ΑΗΣ Αθερινόλακκου η προθεσμία για αιτήσεις θα «τρέξει» από αύριο έως και τις 18 Μαρτίου.
Οσον αφορά τους ήδη προκηρυγμένους διαγωνισμούς, προθεσμίες δέχονται 26 Υπηρεσίες της ΔΕΗ για την πρόσληψη 82 νέων εποχικών υπαλλήλων. Οι θέσεις αφορούν τις ειδικότητες:
ΔΕ Ταμιών, 61 θέσεις,
ΔΕ Υπαλλήλων Γραφείου, 29 θέσεις, και
ΥΕ Κλητήρα, μία θέση.
Ειδικότερα, έως την ερχόμενη Πέμπτη, 10 Μαρτίου, θα υποβάλλονται αιτήσεις για την θέση Κλητήρα ΥΕ που προκήρυξε η Διεύθυνση Διαχείρισης Ενέργειας Αττικής, ενώ οι υπόλοιπες 25 Υπηρεσίες (Διευθύνσεις Πωλήσεων) θα δέχονται αιτήσεις έως την ερχόμενη Δευτέρα, 14 Μαρτίου. Αναλυτικότερα, τέσσερις εργάσιμες ημέρες απομένουν για την υποβολή αιτήσεων στις ακόλουθες Διευθύνσεις Πωλήσεων: Τρίπολης, Αιγίου, Πάτρας, Ρόδου, Ιωαννίνων, Κεφαλληνίας, Πάρου, Σύρου, Μολάων, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Αλεξανδρούπολης, Βέροιας, Γιαννιτσών, Έδεσσας, Θάσου, Κιλκίς, Κομοτηνής, Νέων Μουδανιών, Ξάνθης, Ορεστιάδας, Πολυγύρου, Πτολεμαΐδας και Θεσσαλονίκης.
Τον καθορισμό των προθεσμιών για την υποβολή αιτήσεων θα πρέπει να αναμένουν οι ενδιαφερόμενοι για τις Διευθύνσεις Πωλήσεων Ζακύνθου, Αρκαλοχωρίου, Ηρακλείου, Μοιρών, Χερσονήσου, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας και Λήμνου. Ας σημειωθεί ότι, πριν από λίγες ημέρες, αποφασίστηκε από τη Διοίκηση της Επιχείρησης η προσωρινή ακύρωση της διαδικασίας προκήρυξης σε οκτώ Διευθύνσεις Πωλήσεων.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να επανεξεταστεί ο αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν και να επανεκδοθούν οι προκηρύξεις με μειωμένες θέσεις.
=========================================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου