Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Ε. ΜΠΟΥΖΟΥΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ Ε. ΜΠΟΥΖΟΥΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΣ/ΔΕΗ

Αγαπητές Συναδέλφισσες & Αγαπητοί Συνάδελφοι
Στις 10 & 11 Φεβρουαρίου 2010 θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές εκπροσώπησης των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ.
Τόλμησα να θέσω στην κρίση σας την επιθυμία μου να είμαι υποψήφιος, πιστεύοντας πως μπορώ από τη θέση αυτή να προσφέρω στο γενικό καλό της ΔΕΗ και το δικό μας μέσα από αυτήν.
Όταν από μικρό παιδί σε ηλικία 16 ετών πρωτομπήκα στην οικογένεια της ΔΕΗ, δύο πράγματα είχα πάντα στο μυαλό μου και τα υπηρέτησα διαχρονικά ως αξίες:
Να τιμώ το ψωμί που μου δίνει η δουλειά μου και να τιμώ τους συναδέλφους μου που εργάζονταν μαζί μου.
Θήτευσα ως μαθητής στην σχολή της ΔΕΗ, μετά εργάσθηκα ως αρχιτεχνίτης, εργοδηγός σε σταθμούς παραγωγής. Στη συνέχεια ως εκπαιδευτικός στις σχολές της ΔΕΗ.
Προσπάθησα στο κάθε πόστο εργασίας μου, να είμαι όσο καλύτερος μπορώ και να ξεπερνώ τις δυσκολίες, με προσωπική προσπάθεια και πνεύμα συνεργασίας, ιδιαίτερα στις στιγμές της αγωνίας να βγει η δουλειά και στις δύσκολες συνθήκες εργασίας μέσα στο κρύο, στη ζέστη, στη σκόνη και στη λάσπη.
Θα μου μείνουν αξέχαστες οι χαρούμενες στιγμές στη δουλειά αλλά και έξω από αυτήν, με τις οικογένειες μας και θα με συντροφεύουν πάντα λυπημένα, οι μορφές των συναδέλφων που χάσαμε και που δεν πρόλαβαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους.
Το συλλογικό πνεύμα και η ανάγκη για καλύτερες συνθήκες δουλειάς με οδήγησαν να οργανωθώ στο Συνδικαλιστικό Κίνημα.
Πίστεψα και πιστεύω πως μόνο με οργάνωση, συλλογικότητα και αγώνα μπορούμε να βελτιώσουμε το επίπεδο της ζωής μας.
Με δύναμη υπηρέτησα τους στόχους του κινήματος, από την κάθε αιρετή θέση που με έταξαν οι συνάδελφοι και η παράταξη της ΔΑΚΕ.
Οι αγώνες, οι απεργίες, τα ξενύχτια στις πύλες, η αγωνία στα δικαστήρια, οι ατέλειωτες μαχητικές συνελεύσεις, οι εκλογικές διαδικασίες αλλά και οι ιδεολογικές αντιπαραθέσεις με τους συντρόφους των άλλων παρατάξεων, δημιούργησαν κινητικότητα, εμπειρία, με θετικά αποτελέσματα για όλους μας.
Είμαι ευχαριστημένος, γιατί μέσα από όλα αυτά πετύχαμε ως Συνδικαλιστικό Κίνημα ένα καλύτερο επίπεδο εργασίας και ζωής τα οποία μπορούν να βελτιωθούν ακόμη.
Είμαι ευχαριστημένος γιατί σε αυτήν τη διαδρομή μου κέρδισα πάρα πολλούς φίλους.
Σήμερα, κλείνοντας τον κύκλο της συνδικαλιστικής μου δράσης, πιστεύω πως οι εμπειρίες αυτές θα με βοηθήσουν να έχω γνώμη και άποψη στο ΔΣ και με τη βοήθεια της ΓΕΝΟΠ και των στελεχών της καθώς και των πρωτοβάθμιων σωματείων, θα αντλώ τη δύναμη εκείνη να συνεχίζω να μάχομαι υπέρ των συμφερόντων της Επιχείρησης και των εργαζομένων.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ζητώ την στήριξη σας γιατί πιστεύω πως μπορώ να τα καταφέρω.
Ζητώ την ψήφο σας ανεξάρτητα από τις πολιτικές σας πεποιθήσεις, προκειμένου να τα καταφέρω όπως και σε άλλα όργανα που με τιμήσατε, να λέω με ευθύτητα τη γνώμη μου στο ΔΣ όπως λέει ο λαός, «τα σύκα - σύκα και τη σκάφη-σκάφη».
Να λέω την αλήθεια σε όλους εσάς για ό,τι συμβαίνει και να αντλώ τη δική σας βούληση προκειμένου να έχω στοχευμένες θέσεις.
Έτσι έκανα πάντα και έτσι θα κάνω.
Όλοι μαζί μπορούμε. Μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα.
Φιλικά ΕΥΑΓ. ΜΠΟΥΖΟΥΛΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: