Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Παρά τη μείωση της μισθοδοσίας κατά 119 εκατ. ευρώ, τα οφέλη εξανεμίστηκαν από τις αυξημένες κατά 50% δαπάνες για αγορά ενέργειας που έφτασε .......

ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΔΕΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
25 - 11 - 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο αγώνας των εργαζομένων στο Ενεργειακό Κέντρο της ΔΕΗ στην Μεγαλόπολη ξεκίνησε…
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011
ΚΑΤΑΛΗΨΗ
Τα Σωματεία ΔΕΗ Μεγ/λης έθεσαν εκτός την λειτουργία στον Πύργο ΄Ελέγχου Ταινιόδρομων και Τροφοδοσίας λιγνίτη του Λ.Κ.Μ
Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε το ξεπούλημα Μονάδων της ΔΕΗ
ΑΝΤΙΠΑΛΕΥΟΥΜΕ τις μεγάλες και άδικες μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων «στην πρώτη γραμμή», στα Ορυχεία και τις Μονάδες
Τα Δ.Σ των Σωματείων
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
Πρόεδρο & Δ.Ν.Σ ΔΕΗ Α.Ε: κ. Ζερβό Α.
Γ.Δ/ΟΡ: κ. Νικολακάκο Π. - Γ.Δ/Π: κ. Κοπανάκη Ι.
Διευθυντή ΔΕΘ: κ. Παναγιάρη Ε. - Διευθυντή Λ.Κ.Μ: κ. Κουστέρη Π.
Διευθυντή ΑΗΣ - Μ: κ. Κάππο Β., Διευθυντή ΑΗΣ Μ - Β: κ. Λαμπρόπουλο Λ.
ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ - Ε.Κ.Αρκαδίας - Μ.Μ.Ε

==============================
ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ 27 ΕΚΑΤ. * ΒΑΤΕΡΛΟ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ 9ΜΗΝΟΥ (-82,5%), ΣΤΑ 90,8 ΕΚΑΤ.
ΔΕΗ: Πάσα τις ζημιές στους καταναλωτές
Του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΑ
Ζημιογόνο μονοπώλιο έγινε η ΔΕΗ στο τρίτο τρίμηνο του 2011, εμφανίζοντας ζημιές άνω των 27 εκατ. ευρώ, σε μια περίοδο που η κυβέρνηση επεξεργάζεται σχέδια για την κατάτμησή της και πώληση μονάδων με το κομμάτι και ετοιμάζεται να εγκρίνει διψήφιες αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος.

Αγοράζει ακριβά, χάνει μερίδιο από ιδιώτες, η κατανάλωση ρεύματος μειώνεται
Είναι η πρώτη φορά μετά το 2008, που η ΔΕΗ «μπαίνει μέσα» από τις δραστηριότητές της, μια εξέλιξη που οφείλεται στη μεγάλη αύξηση του κόστους των καυσίμων, κυρίως λόγω των πρόσθετων φόρων (μαζούτ, φυσικό αέριο), στην άνοδο των τιμών της ενέργειας που αγοράζει από το εξωτερικό και τους ιδιώτες παραγωγούς, στη συνεχιζόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς στη λιανική προς όφελος ιδιωτών προμηθευτών, αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης ρεύματος που καταγράφεται λόγω της ύφεσης.

Σε επίπεδο 9μήνου τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης ελληνικής επιχείρησης υπέστησαν καθίζηση. Υποχώρησαν κατά 82,5% και διαμορφώθηκαν σε μόλις 90,8 εκατ. ευρώ, έναντι 520,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Παρά τη μείωση της μισθοδοσίας κατά 119 εκατ. ευρώ, τα οφέλη εξανεμίστηκαν από τις αυξημένες κατά 50% δαπάνες για αγορά ενέργειας που έφτασε συνολικά τα 751,5 εκατ. ευρώ.

Οι δαπάνες για υγρά καύσιμα, φυσικό αέριο και αγορές ενέργειας αυξήθηκαν κατά 303,7 εκατ. ευρώ (+21,8), κυρίως λόγω των υψηλότερων δαπανών για αγορές ενέργειας και εισαγωγές (+251 εκατ. ευρώ), της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο ντίζελ (40,5 εκατ. ευρώ) και της αύξησης της δαπάνης για μαζούτ (42,2 εκατ. ευρώ).

Ο κύκλος εργασιών υποχώρησε κατά 5,9% στα 4,203 δισ. ευρώ, με τις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας να μειώνονται κατά 5,4% σε 37.414 γιγαβατώρες και τα αντίστοιχα έσοδα κατά 6,6% σε 3,76 δισ. ευρώ.

Στον τομέα της παραγωγής οι μονάδες της ΔΕΗ και οι εισαγωγές που πραγματοποίησε κάλυψαν το 70,6% της συνολικής ζήτησης, εξέλιξη που δείχνει ότι η απελευθέρωση της αγοράς υπέρ των ιδιωτών παραγωγών έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό. Πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 77,8%, ενώ σε απόλυτα μεγέθη η μείωση της παραγωγής αντιστοιχεί σε 3.573 GWh.

Τα σπασμένα από τις ζημιές της ΔΕΗ θα κληθούν να πληρώσουν οι καταναλωτές και κυρίως τα νοικοκυριά με τις μικρότερες καταναλώσεις, καθώς δεν είναι μόνο οι επικείμενες αυξήσεις 13-15% που θα έρθουν από την Πρωτοχρονιά. Η διοίκηση της μεγαλύτερης κρατικής επιχείρησης της χώρας αντιμετωπίζει ως «ευκαιρία» τα αρνητικά αποτελέσματα για να πιέσει την κυβέρνηση ώστε ενόψει της ιδιωτικοποίησης η ΔΕΗ να μπορεί να μετακυλίει ανά πάσα στιγμή στους καταναλωτές το αυξημένο κόστος παραγωγής.

«Εχουμε επικοινωνήσει τόσο προς τη ΡΑΕ όσο και προς το αρμόδιο υπουργείο την ανάγκη για άμεση μετάβαση σε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να αντιμετωπιστούν οι υπάρχουσες αδυναμίες», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός, αναφερόμενος στο αίτημα για σύνδεση των τιμολογίων χονδρικής με τα τιμολόγια λιανικής.

Επιπλέον, η διοίκηση της επιχείρησης προανήγγειλε επαναξιολόγηση ή και ακύρωση επενδυτικών προγραμμάτων με το επικαιροποιημένο επιχειρησιακό σχέδιο τον Δεκέμβριο, παραδεχόμενη εμμέσως πλην σαφώς ότι θα παραχωρήσει έδαφος σε ιδιωτικά κεφάλαια, με δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα κέφάλαια για να καλύψουν τις επενδύσεις σε νέες μονάδες κ.ά. *
======================================
Σοκ: Μείωση 35% από τους μισθούς του 2009 στις εισηγμένες ΔΕΚΟ
Εγκύκλιος για ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΕΛΤΑ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΛΑΡΚΟ, ΑΤΕ και Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Στην απότομη προσγείωση των εισοδημάτων χιλιάδων εργαζομένων στις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς που είναι εισηγμένες στο ΧΑ (ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΕΛΤΑ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΛΑΡΚΟ) οι περισσότερες εκ των οποίων είναι μάλιστα κερδοφόρες, καθώς και στην ΑΤΕ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο προχωρά η κυβέρνηση κλέινοντας τον κύκλο μειώσεων των μισθών που ξεκίνησε από το στενό δημόσιο τομέα και τις ζημιογόνες ΔΕΚΟ.
Με εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών δόθηκε εντολή στις διοικήσεις 11 μεγάλων εταιριών να "κουρέψουν" για όλους τους εργαζομένους τις αποδοχές του Νοεμβρίου σε ποσοστό ως 25% σε σχέση με τις αποδοχές του Οκτωβρίου. Ο τελικός στόχος είναι οι μηνιαίες αποδοχές για κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά να είναι μειωμένες κατά 35% σε σχέση με τις αποδοχές που είχαν τον Οκτώβριο του 2009 ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί στον προυπολογισμό του 2012.

Εφ΄ όσον τον προηγούμενο έχουν γίνει μειώσεθις τότε το ποσοστό περικοπών θα είναι χαμηλότερο, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις περισσόυτερες εταιρίες δεν κόπηκαν ουσιαστικά οι μισθοί.

Οπως αναφέρεται στην εγκύκλιο που έστιελε πρίν από λίγο ο ειδικός γραμματέας κ. Γ. Κυριακός που εποπτεύει όλες τις ΔΕΚΟ οι διοικήσεις πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στην μείωση των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των ως άνω διατάξεων, δηλαδή την 31.10.2011 ως 25% και αν υπάρχει "υπερβάλλουσα μείωση" (ως το 35% των αποδοχών του 2009 που είναι το όριο) να κατανεμηθεί ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών δηλαδή το 2012 και το 2013.

Η εφαρμογή της πολιτικής αυτής αναμένεται να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων καθώς οι περικοπές είναι βίαιες και γενικευμένες.

Παράδειγμα για το «μεγάλο κούρεμα»

Υπάλληλος που λαμβάνει κατά την 31.10.2011 μηνιαίες αποδοχές ύψους 3.000 ευρώ. Εάν με την εφαρμογή του νόμου οι αποδοχές του θα πρέπει να διαμορφωθούν στο ποσό των 2.000 ευρώ τότε οι μηνιαίες αποδοχές του υπάλληλου αυτού θα μειωθούν ως εξής:

Από 1.11.2011 έως 31.10.2012: 3.000 – (3.000 x 25%) = 2.250 ευρώ.
Το ποσό των 250 ευρώ που απομένει για να διαμορφωθούν οι αποδοχές στα 2.000 ευρώ θα αφαιρεθεί σε δύο δόσεις ως εξής:

Από 1.11.2012 έως 31.10.2013: 2.250 - 125,00 = 2.125 ευρώ.

Από 1.11.2013 και εφεξής: 2.000 ευρώ.

Οι εταιρείες που εφαρμόζεται το μέτρο αυτό είναι οι εξής:

1. Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος (ATEbank) Α.Ε.
2. Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) Α.Ε.
3. Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) Α.Ε.
4. Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) Α.Ε.
5. Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ) Α.Ε.
6. Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ) Α.Ε.
7. ΛΑΡΚΟ
8. ΟΠΑΠ Α.Ε.
9. Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Α.Ε.
10. Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) Α.Ε.
11. Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Ε.

Από το μέτρο αυτό εξαιρέθηκαν μόνο ο ΟΤΕ και τα ΕΛΠΕ καθώς πλέον ελέγχονται μετοχικά από ιδιωτικά κεφάλαια.
Οπως ερμημεύουν τη σκληρή αυτή απόφαση, κορυφαίοι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, απώτερος στόχος δεν είναι μόνο η οικονομική εξυγίανση τους δεδομένου ότι οι περισσότερες είναι κερδοφόρες, αλλά η προετοιμασία 100% ιδιωτικοποίησης τους.

Η εγκύκλιος

Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α΄) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο - βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015».

Την 27.10.2011 δημοσιεύτηκε ο Ν. 4024/2011 με τίτλο «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο - βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015», στο αρ. 31 του οποίου περιέχονται διατάξεις που αφορούν ορισμένες εταιρείες του κεφαλαίου Β’ του Ν. 3429/2005. Προκειμένου να σας διευκολύνουμε στην εφαρμογή των διατάξεων αυτών, που προβλέπουν αλλαγές και περιορισμούς στις μισθολογικές απολαβές, θέτουμε υπόψη σας τα παρακάτω:

Άρθρο 31

Παράγραφος 1β

Στην παράγραφο αυτή οριοθετείται το πεδίο εφαρμογής του άρθρου 31 παρ. 1 β, στο οποίο εντάσσονται οι ανώνυμες εταιρείες που υπάγονται στο κεφάλαιο Β’ του ν. 3429/2005, καθώς και οι θυγατρικές τους, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

-Το Δημόσιο ή τα νομικά πρόσωπα των παραγράφων 1, 2 και 3 του άρθρου 1 του ν. 3429/2005 διορίζουν ως μέτοχοι μόνα ή από κοινού την πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου,

-το Δημόσιο είναι πλειοψηφών μέτοχος και γγ) η διοίκηση της επιχείρησης δεν ασκείται από το μέτοχο της μειοψηφίας.

Παράγραφος 2

Κατ’ εφαρμογή της διάταξης αυτής ισχύει ως ανώτατο όριο αποδοχών και πρόσθετων παροχών για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Διοικητή του συνόλου των φορέων της παρ.1, αυτό που καθορίζεται στις διατάξεις των παραγράφων 1, 2 και 3 του αρ. 2 του Ν. 3833/2010. Σήμερα το ποσό αυτό ανέρχεται στα 5.856 ευρώ μηνιαίως, ενώ με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού επιτρέπεται υπέρβαση του ορίου αυτού μέχρι το διπλάσιο.

Παράγραφος 5

Κατ’ εφαρμογή της διάταξης αυτής το μέσο κατά κεφαλή κόστος των πάσης φύσεως αποδοχών, επιδομάτων κλπ. του πάσης φύσεως προσωπικού δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 65% του μέσου κατά κεφαλή αντίστοιχου κόστους του φορέα, όπως αυτό είχε διαμορφωθεί κατά την 31.12.2009. Για την ορθή εφαρμογή της διάταξης αυτής θα πρέπει να συνυπολογιστούν οι πάσης φύσεως αποδοχές που καταβάλλονται από το φορέα, στο τακτικό προσωπικό, στο προσωπικό που απασχολείται με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου κλπ. Αντιθέτως δεν συνυπολογίζονται οι αποδοχές που καταβάλλονται για συμβάσεις έργου ή παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών, καθώς και στα μέλη του Δ.Σ.
Στην έννοια των πάσης φύσεως αποδοχών περιλαμβάνονται οι τακτικές και έκτακτες αποδοχές, επιδόματα, δώρα, αποζημιώσεις καθώς και οποιαδήποτε άλλη απολαβή, παροχή ή δαπάνη, με όποια ονομασία και εάν καταβάλλεται αυτή.

Εάν με την εφαρμογή του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 5 το μέσο κατά κεφαλή κόστος των πάσης φύσεως αποδοχών, επιδομάτων κλπ., εξαιρουμένων των εργοδοτικών εισφορών, είναι μικρότερο των 1.900 ευρώ κατά μήνα, ισχύει ως όριο αυτό των 1.900 ευρώ μηνιαίως.

Επομένως εάν οι εταιρείες προβαίνοντας σε μείωση, π.χ. 30% (και όχι 35%) του κόστους μισθοδοσίας τους σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος την 31.12.2009, επιτυγχάνουν να έχουν μέσο κατά κεφαλή κόστος ίσο των 1.900 ευρώ, τότε περιορίζονται στη μείωση αυτή και δεν προβαίνουν σε μείωση ίση με το 35%.

Παράγραφος 6

Κατ’ εφαρμογή της διάταξης αυτής, όλοι οι φορείς της παραγράφου 1 υποχρεούνται με το πέρας κάθε τριμήνου και εντός 20 ημερών να υποβάλλουν στην ΕΓΔΕΚΟ αναλυτικά ποσοτικά στοιχεία για τον έλεγχο τήρησης των ανωτέρω περιορισμών. Εάν υπάρχει υπέρβαση οι Φορείς υποχρεούνται σε περικοπές το επόμενο τρίμηνο, ώστε να συμμορφωθούν στα επιβαλλόμενα όρια και να αποκατασταθεί η υπέρβαση. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης διακόπτεται αυτοδικαίως η επιχορήγηση που τυχόν λαμβάνει ο φορέας από τον κρατικό προϋπολογισμό. Η παράλειψη από πλευράς των οργάνων της διοίκησης να προβούν σε αποκατάσταση των ορίων αποδοχών που ορίζονται στις προηγούμενες παραγράφους συνιστά αδικοπραξία σε βάρος του Δημοσίου για την αποκατάσταση της οποίας τα όργανα της διοίκησης ευθύνονται αλληλεγγύως και εις ολόκληρο με τον φορέα.

Επομένως όλοι οι Φορείς θα πρέπει να μεριμνούν για την έγκαιρη αποστολή των αιτούμενων ποσοτικών στοιχείων, καθώς και οποιουδήποτε άλλου στοιχείου είναι κατά την κρίση τους απαραίτητο στην Διεύθυνση Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, η οποία συνεπικουρεί την ΕΓΔΕΚΟ. Για την καλύτερη παρακολούθηση και επεξεργασία των αποστελλόμενων στοιχείων επισυνάπτεται πίνακας ο οποίος θα πρέπει να συμπληρώνεται κάθε τρίμηνο και να αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση deko@mnec.gr. Ειδικά για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2011, τα στοιχεία θα υποβληθούν στο τέλος του Δεκεμβρίου.

Παράγραφος 7

Κατ’ εφαρμογή της διάταξης αυτής, προβλέπεται η αναλογική εφαρμογή του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του αρ. 29 του Ν. 4024/2011 και στους φορείς της παραγράφου 1. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι σε περίπτωση που η μηνιαία μείωση που επέρχεται στις αποδοχές των υπαλλήλων από την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων είναι μεγαλύτερη από 25% σε σχέση με τις αποδοχές που λάμβαναν πριν την έναρξη ισχύος του ως άνω νόμου τότε η μείωση κατανέμεται ως εξής:

α) 25% μείωση επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των ως άνω διατάξεων, δηλαδή την 31.10.2011

β) η υπερβάλλουσα μείωση ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών από το τέλος του πρώτου έτους εφαρμογής, δηλαδή από 1.11.2012 και εφεξής.

Π.χ. υπάλληλος που λαμβάνει κατά την 31.10.2011 μηνιαίες αποδοχές ύψους 3.000 ευρώ. Εάν με την εφαρμογή του νόμου οι αποδοχές του θα πρέπει να διαμορφωθούν στο ποσό των 2.000 ευρώ τότε οι μηνιαίες αποδοχές του υπάλληλου αυτού θα μειωθούν ως εξής:

Από 1.11.2011 έως 31.10.2012: 3.000 – (3.000 x 25%) = 2.250 ευρώ.

Το ποσό των 250.00 ευρώ που απομένει για να διαμορφωθούν οι αποδοχές στα 2.000 ευρώ θα αφαιρεθεί σε δύο δόσεις ως εξής:

Από 1.11.2012 έως 31.10.2013: 2.250 - 125,00 = 2.125 ευρώ.

Από 1.11.2013 και εφεξής: 2.000 ευρώ.

Σε περίπτωση που σε κάποιες εταιρείες τον πρώτο ή/και το δεύτερο χρόνο εφαρμογής του νόμου, το μέσο κατά κεφαλή κόστος υπερβαίνει το όριο του 65%, όπως ορίζεται ανωτέρω, για το λόγο ότι εξάντλησαν το περιθώριο της μείωσης, δηλαδή το 25%, θα πρέπει στα στοιχεία που αποστέλλουν να περιέχεται σαφής και εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση από την οποία να διαφαίνεται ξεκάθαρα ο λόγος της απόκλισης, προκειμένου να μην υποστούν τις συνέπειες που προβλέπονται στην παράγραφο 6.

Παράγραφος 8

Το μέσο κατά κεφαλή κόστος αποδοχών των φορέων της παραγράφου 1, όπως καθορίζεται με τις διατάξεις της παραγράφου 4, δηλαδή στο ποσό των 1.900,00 ευρώ, ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

Τονίζεται ότι η ισχύς των ανωτέρω διατάξεων αρχίζει από την 1.11.2011.

Σε περίπτωση οποιασδήποτε απορίας ή ερώτησης αναφορικά με την εφαρμογή των ανωτέρω, οι εταιρείες μπορούν να απευθύνονται στην Ειδική Γραμματεία ΔΕΚΟ σύμφωνα με τα κατωτέρω:

·Για ζητήματα χρηματοοικονομικής φύσης: κυρίες Μ. Γεωργίου (210.3375816) και Μ. Πρίγκουρη (210.3375818).

·Για ζητήματα νομικής φύσης: κα Σ. Λυμπεροπούλου (210.3375821)

Ειδικά για ερωτήματα σχετικά με την αποστολή των στοιχείων οι εταιρείες μπορούν να απευθύνονται στις κυρίες Ο. Τσάμη (210.3375773) και Α. Οικονόμου (210.3375950).

Ο Ειδικός Γραμματέας
Γ. Κυριακός
=============================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: